לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brake the silence


כשהלב נשבר, הגוף שובר שתיקה וכל מה שנשאר זאת את מכוסה באבק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

די


את בטח מתה מאושר מהצעקות האלה ביני לבינו.. נכון? מתה שאני אעזוב את הבית ואשאיר אתכם לבד, משפחה חדשה וחמודה. חושבת שאני ילדה מפונקת ומעצבנת. בוא נראה אותך כל השנים האלה..

ואתה! אני לא רוצה לראות אותך או לשמוע אותך או לדבר איתך, נמאס לי להיות שק החבטות של כולכם! אני לא פה כדי שתוציאו עליי את העצבים שלכם. אתם רק יודעים להעיר ולהוריד אותי למטה, לא רואים כמה אני עוזרת עם הבנות, כמה אני כן עושה, ולמה? כדי לא לקבל הערכה כדי להרגיש לא רצויה, להרגיש מכוערת יותר ממה שאני מרגישה? לפני רגע הראיתי לגוף שלי כמה אני "אוהבת" אותו.. עצרתי את עצמי מלבכות על איך שאני נראית ואיך שאני מרגישה.. אני לא צריכה את הצעקות שלך, את העצבים שלך את הגועל שלך, את הכלום שלך! אתה לא נותן לי כלום חוץ מכאב. רק מכאיב ורק צריך שארצה אתכם כל הזמן, ואמשיך להיות מושלמת וילדה קטנה ומפגרת. לא יכולה יותר ולא רוצה יותר.

נכתב על ידי brake the silence , 16/10/2015 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



different yet pretty much the same


אני מתגעגעת אליו. עזבתי אותו, אבל אני מתגעגעת אליו..


אני חושבת עליו ולא נותנת לעצמי להתקשר אליו כי כבר לא יכולה. כי התנשקתי עם מישהו אחר, וזה לא משנה שהוא לא שלי וזה לא משנה שאני לא חייבת לו כלום. אני זונה, וארגיש יותר כמו אחת אם אתקשר אליו, תכלס זה דברכ טוב, כי אסור לי להתקשר אליו, אני צריכה לשים אותו מאחורי ולהמשיך הלאה, לא משנה כמה זה קורע אותי, לא משנה שהוא הבן אדם היחיד שאהב אותי.. אולי גם הוא לא.. איך אפשר לאהוב אותי.


כולם סביבי מושלמים וחיים ועושים ומתקדמים. נושקת ל26 ועוד לא התחלתי לימודים.. לא גרה לבד, כל כך מפחדת מזה, חולה כל הזמן, כל הזמן כל הזמן! נמאס לי להיות חולה, נמאס לי לפחד מהכל. נמאס לי להיות עם חום וחולשה ודופק ושטויות, ולא מוצאים כלום.


נמאס לי ממני, נמאס לי לחשוב, אני חושבת על הכל, על כולם, על מה מותר לי להגיד מה מותר לי לעשות מה יפגע באנשים ומה עליי לעשות כדי לשמור על כולם, איך להתלבש? איך לכל הרוחות להתלבש כדי שלא יראו אותי. איך לא לאכול כשאסור לי לצום? המצב הבריאותי גם ככה ברצפה.. אסור להתחיל עם השטויות של האוכל שוב. מה זה ייתן? עוד אישפוז?


זה לא שאני רוצה להיות רזה כדי שירצו אותי או יחשבו שאני יפה.. אני רוצה להיות קטנה, קומפקטית, בלי גוף נשי, להיפך, שלא ירצו לגעת בי, להיות שברירית להיות טהורה, להוציא את כל הזבל הזה שיש בתוכי.


 


אין טעם לכלום. אני אפילו לא מסוגלת לכתוב.


 


 


 


 


 


 


 


 


 

נכתב על ידי brake the silence , 4/10/2015 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  brake the silence

בת: 34

ICQ: 194525393 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbrake the silence אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על brake the silence ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)