לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Not Fakatza


היא לא הסכימה לקשר אלי, היא לא הסכימה להיפגש איתי, היא לא הסכימה שאני אגיד מי היא, אבל היא הסכימה ללמד אותי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

חי מהשטח...


הי,

מצטערת על ההעלמות הפתאומית...

רצה הגורל וחברה טובה נסעה לבקר חברים טובים בניו יורק...ואתם יודעים...יש לי משהו מיוחד אל העיר הזו.

קצת כעס, קצת חיבה. קצת שמח, קצת עצוב.

 

אז הצטרפתי (ואמרתי לבוס שלי שאני מתנדבת לעמוד במחסומים...) ואני עדיין פה.

 

אז כשאחזור אני מבטיחה להמשיך לספר את מעללי בעולם הזה.

 

אגב, למי שקרא את הפוסט על הנסיון המיני הראשון (זה בניו יורק)...נסעתי 'לבקר' שם. המקום סגור. אין זכר למה שהלך שם. פתאום התחלתי לחשוב על כל אותם שתקניות כמוני, שפשוט ברחו משם ושמרו את הסוד איתן לנצח. חשבתי על כל אותן בחורות שעברו (אולי) את זה אחרי...ואז הרגשתי נורא אשמה...

טוב, זה מורכב מדי בשביל הקפה אינטרנט ברחוב 42 שאני יושבת בו עכשיו כאילו לא עברו מים בירקון מאז...

 

תשמרו לנו על המדינה, בלונדון השמועות כרגע מדברות על עוד גל של טרור..חארות!

 

Not Fakatza.

נכתב על ידי Not Fakatza , 21/7/2005 17:00   בקטגוריות שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נסיון מיני ראשון


חזרתי אחורה בזמן.

אחרי שנה שלמה של אימונים, קניות, השתחררות, טעם החיים - חזרתי אחורה בזמן.

שוב ישבתי מול הטלויזיה משמונה בבוקר עד שמונה בערב. שוב לא התקשרתי לאף אחד - ומהר מאד גם אף אחד לא התקשר אלי. לא הסתכלתי במראה אפילו פעם אחת. רק מקלחות.

 

הייתי נכנסת למקלחת, שוטפת, מסתבנת, חופפת, שוטפת. יוצאת וחוזרת לשטוף עוד פעם.

התחלתי להיכנס לאינטרנט כדי למצוא אולי יש עוד מישהי כמוני. אולי יש עוד אנשים שעברו דברים דומים - ומי כמוכם חיות אינטרנט יודעים שיש והרבה.

 

רגע לפני שקיעה טוטאלית מצאתי לי חברים וירטואלים, מצאתי לי משפחה תומכת. נאחזתי בחבילות שוקולד והתאפקתי לא לחסל אותן. הרגשתי אשמה למרות שאמרו לי שזה לא מגיע לי.

 

חזרתי לארץ.

 

אמא מיד דאגה שתהיה לי דירה בתל אביב (שהייתה שייכת לאח של אבא עד שזה החליט לשים קץ לחייו אחרי שילדה בת 19 התייצבה בפתח ביתו ואמרה לאשתו שהיא שוכבת איתו כבר שנה) ומיד דאגתי לי לחיבור בדירה החדשה.

 

עדיין הייתי חצי סגורה ועדיין חצי מהורהרת/מעורערת. פגשתי את ק' - שכנה יפה שהדבר השני בערך שהיא אמרה לי זה הנטייה המינית שלה והמשיכה החזקה אלי. לילה אחד, אחרי שבכיתי שעתיים ואפילו לא סיפרתי לה בדיוק למה, הסתכלתי על הפנים שלה והרגשתי מה שאמורים להרגיש שרוצים לשכב עם מישהו/י.

 

זה היה משהו מיוחד ואני לא ארחיב עליו יותר מדי כי אני לא טובה בתיאורים כאלה. אבל כל מי שהתנסתה במין עם בת זוג, יודעת מה זו ההרגשה המדהימה של אישה בשלה וכוסית שנוגעת לך בגוף ואת לה. כשהשיער שלה מחליק על השדיים שלי והפטמות שלי זקורות וקשות ורק רוצות להיאכל ולהינשך.

 

Not Fakatza.

 

 

נכתב על ידי Not Fakatza , 12/7/2005 09:40   בקטגוריות שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נסיון מיני ראשון


לא קל להתשנות מקצה לקצה.

האנשים שאת צוברת במהלך השנים (למרות שלא הצלחתי 'לצבור' יותר מחברה וכמה חברות מחוסר ברירה שלהן) מורגלים לסטטוס מסויים. הם רגילים להתנהגות מסוימת במצבים מסויימים, תגובות מסויימות לאירועים מסויימים.

האנשים שסבבו אותי התרגלו לראות אותי מכונסת בעצמי, מגעילה ומקרינה את זה, פותחת את הפה רק במקרה חירום.

פתאום אני לבושה יפה, מדברת עם אנשים שבכלל לא פנו אלי. שינוי מאד משמעותי. אומנם לא חופשיה ו'בן אדם' כמו שאני היום, אבל זה היה שיפור של יותר מ 100% ממה שהייתי.

 

עם שיא הבטחון ושיא המחשוף, ניגשתי לסטודיו והחלטתי שגם אם לא יצא מזה כלום, להתפשט מול 13 האמנים – אני חייבת.

"דיברתי איתך בטלפון" אמרתי לקול מעבר לדלת ששאל מי זה.

הסטודיו כבר לא היה במקום בו הוא היה לפני שנה. הוא עבר שתי קומות למטה, לתוך מחסן מגעיל עם מדרגות לא יציבות.

"כנסי חמודה, עם כזה חזה את תמיד מוזמנת".

משהו לא נראה לי. משהו מוזר לי. משהו בקול שלו, במילים שלו, בצורת המבט שלו וב'סליזיות' של המקום לא הריחו לי טוב. הייתי טיפשה מדי.

 

נכנסתי לחדרון עם איזה 25 גברים מגעילים, אחד אולי נראה כמו צייר.

"אז תראי לנו".

הבטחתי לעצמי שאני לא מתקפלת, הבטחתי לעצמי שאחרי שנה שעבדתי על עצמי – אני חייבת להראות לעולם את השינוי. כמעט לא הצלחתי לזוז. לנשום שכחתי.

המבטים שלהם חדרו דרך הבגדים ואני יחסתי את זה ל'סרטים' שהכנסתי את עצמי. חששתי מהרגע הזה אבל תיארתי לעצמי שאני אתגבר עליו. פתאום זכורונות מהילדות באו והלכו, פתאום עניין המוסר שוב קפץ ושוב נעלם. אמא שלי מול עיניי צועקת שאף אחד לא 'יקח' אותי כי להאכיל פרות אפשר ברפת.

 

ניתקתי את כל הכפתורים (זה היה מעיל עור ארוך, כפתורי תיקתק, צמוד, שחור משחור, מתחת לזה – עוד עור. שלי הפעם) כמעט במכה אחת ופתחתי עיניים.

שלושה קמו מהמקום ובאו 'לבחון' את המוצג.

"אפשר לגעת נכון?"

 

את מטומטמת! חשבתי לעצמי על עצמי. באת עד לפה ואת אפילו לא יודעת אם זה בסדר שהם נוגעים לך בשדיים. הרגשתי כמו אצל אחות בית הספר שבכיתה ז' תקעה לי חיסון נגד פוליו לתוך הנשמה. הפיטמות שלי הזדקרו אבל בצורה מוגזמת ואפילו כואבת. הם ליטפו אותי ואחד התכופף לראות אם סידרתי את הכוס כמו שצריך.

 

זה שנראה כמו צייר נעלם לי. שנייה אחת והכל השתנה.

הפסקה רגע:

א.       מה שאני מספרת לכם פה סופר לבן אדם אחד ויחיד בעולם הזה. תשמרו את זה לעצמכם.

ב.       אין לי שום כוונה/מטרה לעשות עם המידע הזה משהו 'נקמתי'.

ג.        האירועים הבאים היו בקצב מהיר פי שלוש בערך ממה שאתם קוראים.

הקהל מתבקש להתיישב חזרה:

מאחורה משהו/מישהו משך אותי לריצפה, התקפלתי לצד, קשרו לי את היידים מאחורה, סטירה ועוד סטירה, צעקות. ה'צייר' קשר לי את הפנים עם איזה חבל/מטפחת מחומר פלסטי, ראיתי רק את כפות הרגליים שלי, את הבגדים שלהם נופלים לריצה ואת היידיים שנדחפו אלי. רק אליי.

אני על הריצפה, אחח.......מישהו חודר אלי, אני צועקת אבל אף אחד לא שומע. אני צועקת בכלל? אני לא יודעת מה קורה. אני חוטפת מכות, הפיטמות שלי כואבות נורא אני רואה יד מועכת לי את פיטמת ימין ובשמאל מחובר משהו, אני מזיזה את הרגליים אבל הן קשורות. לא! מישהו מחזיק אותן. צעקתי לעזרה, נראה לי.

מישהו יצא. מישהו נכנס. מישהו משתין על הפנים שלי. כולם צוחקים. אני מתחננת, בכי. אני חושבת על אמא שלי אבל לא חושבת על עזרה ממנה. לא צעקתי יותר. לא היה לי כוח וכולי מסריחה. אני שוכבת באיזור רטוב, הם מרימים אותי על ספה ודופקים אותי אחד אחרי השני, אני מרגישה כאבים ופתאום עוד יותר וגוף נצמד להרבה גופות והתחת שלי.

מישהו דוחף לי כל מיני דברים לפה. לכוס. פלאש של מצלמה. הוראות בימוי. אני חוטפת בעיטות, מושכים לי את הפיטמות, את השפתיים. גם בפה.

ריחפתי וחשבתי על אמא. חשבתי על נרות נשמה שהיא מדליקה וחשבתי על פסח. חשבתי על המודעות העצמית שלי ולאן היא הביאה אותי. חשבתי לעצמי שאני חייבת להתעורר כי זה באמת כבר לא חלום שאני יכולה להתמודד איתו ושקעתי.

 

התעוררתי.

 

מכירים את השלב הזה כשאתם קמים ומבינים שהסיוט היה חלום?  זוכרים איזו הקלה ואיזה כיף זה?

אז תחשבו איך זה לגלות שהכל היה.

 

Not Fakatza (אני חייבת להפסיק גם כי יש לי משמרת וגם כ אני בוכה בלי שליטה)

נכתב על ידי Not Fakatza , 5/7/2005 16:29   בקטגוריות שחרור קיטור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Not Fakatza

בת: 42

תמונה




1,000
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNot Fakatza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Not Fakatza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)