לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2004

פרקים מיומנו של שוכר בתשובה


 


-          הלו?


-          שלום.


-          זה קפוצ'ון? אני בקשר לדירה.


-          כן, מה אתה רוצה לדעת?


-          מה השכר בדירה?


-          2600 שקל לחודש.


-          אבל מה השכר?


-          אמרתי לך, 2600 שקל.


-          מה שקל? דולרים, דבר בדולרים, גבר!


 


-          הלו?


-          הלו, שלום.


-          קפוצ'ון? שלום, זה חזי.


-          מי זה??


-          חזי, בקשר לדירה.


-          חזי, אני מכיר אותך? דיברנו כבר?


-          לא, זה חזי. מ"תיווך חזי".


-          אה. מה אמרת? אתה מתווך?


-          חזי.


-          ומה אתה רוצה?


-          יש לי זוגות שרוצים לראות את הדירה.


-          לא פניתי לשום מתווך. בשביל זה פרסמתי באינטרנט.


-          כן, ראיתי. אני. חזי. אז מתי אני בא לדירה עם הזוגות?


-          אתה? אתה לא בא לשום מקום. רוצים לראות את הדירה, שיתקשרו אליי.


-          אבל אני חזי! מ"תיווך חזי"!


-          אני לא מכיר אותך. ביי.


 


-          הלו!


-          כן.


-          שלום, אני מתקשרת בקשר לדירה. אני יכולה לשאול אותך כמה שאלות?


-          בוודאי.


-          הרחוב, שבו נמצאת הדירה.


-          כן.


-          הוא ירוק?


-          הוא מה???


-          ירוק.


-          מה זאת אומרת, ירוק?


-          הוא ירוק? עצים, יש בו עצים?


-          כן, יש בו עצים.


-          אז הוא ירוק?


-          תראי, זה רחוב ברמת-גן, לא באמזונס. יש בו עצים, והפארק לא רחוק.


-          תיכף תשמע את שאר השאלות שלי, ותבין.


-          (אני ממתין בכיליון עיניים, יא מטורפת בבירקנשטוק) כן.


-          כשאני פותחת את החלון, מה אני רואה?


-          (המממממ. רעש חרישי של גלגלים מתרוצצים במוחו החבוט של קפוצ'ון). את מה שיש בחוץ?


-          לא, אני מתכוונת... תראה, אני, מאוד חשוב לי שיהיה ירוק.


-          כן, ירוק.


-          חשוב לי, בדירה שלי, כשאני פותחת חלון, לראות ירוק. עצים.


-          (אז אולי לא תחפשי דירה ברמת גן?) אני מבין.


-          אז מה אני רואה כשאני פותחת את החלון?


-          בניין.


-          (שתיקה)


-          (שתיקה)


-          (שתיקה רועמת. אפשר לחתוך את המתח באויר בסכין)


-          את יודעת, זו בסה"כ עיר (בואי ניפרד כידידים). יש פה בניינים. כשאני פותח את החלון, אני רואה את הבניין ממול. כשמישהו בבניין ממול פותח חלון – הוא רואה את הבניין שלי (ואולי הוא רואה אותי פותח חלון, ורואה אותו רואה אותי פותח חלון ורואה אותו).


-          אני מבינה. טוב, תודה.


-          בבקשה. ביי.

 

נכתב על ידי , 25/11/2004 18:23  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-29/11/2004 21:10



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)