לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

פרקים מיומנו של הייטקיסט עייף (#8)


לאחרונה זכיתי לקידום מרשים במקום העבודה, במסגרתו הרווחתי (בין השאר) את העונג של ניהול שני פרוייקטים משותפים לנו ולחברות אחרות. העובדים של שני שותפינו מורכבים מהודים (העובדים בהודו) ומהודים מוצלחים (יש שיאמרו, הודים עם מבטא אמריקאי) שזכו בכרטיס הירוק המיוחל והיגרו לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (וגם מאמריקאי-בודד-עבור-האליבי-המגזרי). הממשק בינינו כולל אימיילים ושיחות ועידה שבועיות (ולעתים - יומיות). איך זה נראה מצידם, נותר לי רק לתהות, אבל כך זה נראה מצדי:

 

  • יש מיליארד וחצי הודים בעולם, ונראה לי שרובם התחברו לשיחה הזו.
  • למה הם קודחים לי במוח? אני מרגיש כמו נער החידות ממומבאי, רק בלי התשובות.
  • [אחרי 15 ניסיונות לקבוע את שעת השיחה השבועית במועד שיתאים להודו, ישראל והחוף המערבי בארה"ב, התקבל האימייל הבא מהמנהל הגדול בחוף המערבי:]

Kapu,

 

We need to make sure the babies are sleeping when we have the call.

 

We have calls with India and do that after the kids are sleeping.

 

So Kapu, please let us know your timing and we will have the meeting.

 

[שם הודי מקוצרר]

  • [בשיחה הבאה, נשמע ילד הודי בוכה ברקע]. באמת שמעתי שמגרשים את הילד ששיחק ב"נער החידות" מביתו. לא יכלו לעשות את זה אחרי שיחת הועידה?
נכתב על ידי , 14/6/2009 16:44   בקטגוריות הייטק שמייטק  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-15/6/2009 11:46



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)