לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

39


 

So the fire is almost out and there's nothing left to burn 
I've run right out of thoughts and I've run right out of words 
As I used them up, I used them up

 

ביום הולדתו ה-39, רוברט סמית' הסתגר בחדרו וכתב את השיר הזה, במקום לחגוג.

אף פעם לא הייתי עגמומי כמו רוברט, אבל אני חייב להודות שבכל מיני היבטים (עבודה, מילואים, בלוג) יש ימים לא מעטים בהם אני זורם במקום לכוון את הזרם, נגרר במקום להוביל, אדיש במקום להתרגש.


Yeah the fire is almost cold and there's nothing left to burn 
I've run right out of feeling and I've run right out of world 
And everything I promised, and everything I tried 
Yeah everything I ever did I used to feed the fire


באותם היבטים של חיי יש לי תהיות קיומיות נוסח "האם בחרתי בחירה נכונה" ו"האם אני לא צריך לשנות עכשיו כדי להיות מאושר יותר", והבנאליות של ההרהורים האלה גם היא לא מרגשת ממש.


And the fire is almost dead and there's nothing left to burn 
I've finished everything
And all the things I promised, and all the things I tried 
Yeah all the things I ever dreamed I used to feed the fire


אולי אני פשוט לא ישן מספיק (בטוח), אולי אני יותר מדי על הכבישים ופחות מדי עם הילדים (גם), אולי אני משחק במשבר גיל 40 מוקדם, ואולי, כמו שאמר לי עובד לשעבר במפגש איחוד השבוע, אני פשוט צריך טיול טוב (בטוח בריבוע!).

 

 

 

טוב, נתחיל לעבוד על טיול (ועל שינה של 6 שעות רצופות ע"י תפלצת הלילה).

נכתב על ידי , 21/11/2014 14:33   בקטגוריות אישי, קשישי, אישי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-10/1/2015 21:32



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)