לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2016

Bad Career Move


לא, לא מצטרף אליכם לשבוע של review מעמיק של המכירות באמריקה. נכון, השופינג פצצה, כל ההנהלה חוץ ממני יהיו והמנכ"ל בטח יזמין אותנו לבירות ודברים מטוגנים באחד הערבים, אבל אני מעדיף להישאר בארץ ולעבוד.


לא, לא מצטרף לשבוע של דיונים על ה go-to-market. נכון, זה חשוב, וכל ההנהלה חוץ ממני יהיו. אבל אתם תסתובבו סחור-סחור שלושה ימים, אומרים את אותם הדברים שאמרתם ברבעון הקודם, ובזה שלפניו, ולפניו. ובסוף המנכ"ל יחליט להפוך את כל האסטרטגיה לפי על איזה צד הוא קם בבוקר, וגם אחרי זה אנשי המכירות ימשיכו לעשות מה שהם רוצים. אני מעדיף לשבת עם האנשים שלי ולעבוד.


לא, לא מצלצל לאיש מכירות האמריקאי, לשאול מה היתה הבעיה במוצר שלדעתו דפקה לו שתי מכירות. נכון, אתה רוצה שנקצר טווחים בין הפיתוח למכירות, שהפיתוח ירגישו את כאבם של אנשי המכירות ובעיקר שאנשי המכירות ירגישו שלפיתוח אכפת. אבל, בשביל זה יש אנשי פרודקט, קודם שאנשי המכירות יעשו לפחות כאילו הם מנסים להכיר את המוצר שהם מוכרים והאמת – לפיתוח (או לפחות לי) – לא אכפת. אני מעדיף לעבוד.

נכתב על ידי , 25/1/2016 07:36   בקטגוריות הייטק שמייטק  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המלוכסנת הרחוקה ב-25/1/2016 16:23



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)