לא, לא מצטרף אליכם לשבוע של review מעמיק של המכירות באמריקה. נכון, השופינג
פצצה, כל ההנהלה חוץ ממני יהיו והמנכ"ל בטח יזמין אותנו לבירות ודברים
מטוגנים באחד הערבים, אבל אני מעדיף להישאר בארץ ולעבוד.
לא, לא מצטרף לשבוע של דיונים על ה go-to-market. נכון, זה חשוב, וכל ההנהלה חוץ ממני יהיו. אבל
אתם תסתובבו סחור-סחור שלושה ימים, אומרים את אותם הדברים שאמרתם ברבעון הקודם,
ובזה שלפניו, ולפניו. ובסוף המנכ"ל יחליט להפוך את כל האסטרטגיה לפי על איזה
צד הוא קם בבוקר, וגם אחרי זה אנשי המכירות ימשיכו לעשות מה שהם רוצים. אני מעדיף
לשבת עם האנשים שלי ולעבוד.
לא, לא מצלצל לאיש מכירות האמריקאי, לשאול
מה היתה הבעיה במוצר שלדעתו דפקה לו שתי מכירות. נכון, אתה רוצה שנקצר טווחים בין
הפיתוח למכירות, שהפיתוח ירגישו את כאבם של אנשי המכירות ובעיקר שאנשי המכירות ירגישו
שלפיתוח אכפת. אבל, בשביל זה יש אנשי פרודקט, קודם שאנשי המכירות יעשו לפחות כאילו
הם מנסים להכיר את המוצר שהם מוכרים והאמת – לפיתוח (או לפחות לי) – לא אכפת. אני
מעדיף לעבוד.