לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2005

פסיכוסומאטי?


חותך מוקדם, לא מרוכז יותר, לבהות במסך אפשר גם בבית. תחושת עייפות מנטאלית מרוכזת, מעורבת בכרוניקה של (משהו?) ידוע מראש ומתובלת מלמעלה בקמצוץ גועל מצטברת לכאב ראש קטן באזור הרקות. לא צריך להיבהל, שום דבר רציני, אין מתאים מיום ראשון למעט שביזות, וממילא מחר זה ישתפר בהכרח, לא צריך ניתוח, רק זריקה קטנה, כן וזה חולף. מזמן לא השתמשתי בבלוג לצרכי וונטילציה, זה כנראה אומר שהייתה לי תקופה טובה ארוכה מאוד. לא, היא לא נגמרה, אני חושב, אבל אין ספק שאני בחודש מסריח למדיי, שגם יגיע לקיצו, אני מניח. מדי פעם טוב לקבל איזו סטירה מהחיים, איזה ניעור קטן שימנע ממני לנמנם על זרי הדפנה, שיזכיר לי לפעול, לעזוב את המחסה הבטוח של צל הדקל ולקפוץ ראש למים המלוחים. ועוד עשרה ימים, הו כן, עוד עשרה ימים, הבריחה האולטימטיבית, כל המדינה תתחרפן באקט אווילות קיצוני (שמעלה את הסקאלה בעוד שנת), ואנחנו, בעיתוי מקרי לחלוטין, נצא לקרירות השלווה של ההרים. יאללה.
נכתב על ידי , 7/8/2005 20:47  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שני ב-10/8/2005 18:03



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)