לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2003

סקיצה


 


"איך עשה לי את זה, איך. הייתי בטוח מחתים אותי על טופס שחרור! אמרתי לו, יש לי פה 1500 שקל, תן לי טלפון, הבן שלי יביא שלוש, ואני אשתחרר. אמר לי, תחתום פה ותקבל טלפון. איך חתמתי בלי להסתכל, איך. איך עשה לי את זה השוקי הזה. ומה – אני, יש לי ניתוח בראש בשבוע הבא, איך שאני מגיע לאבו ישחרר אותי הרופא. לא ייתן לי להיכנס לאבו. בחיים לא."


 


"אתה יודע למה עצרו אותי פה? על התחזות ואיומים. הייתי פה לפני שבוע, עצרו אותי, בגלל הנמרוד הזה, ונתתי את השם של אח שלי, אלי. 48 שעות הייתי במעצר, והשתחררתי, ולא עלו עליי. אח, התימני הפוזל הזה נמרוד. עוד בתורה היה חרא גדול, עוד בתורה. איך עבדתי עליו, על כל החוקרים עבדתי. אלי איטח, ככה מופיע, בכל הטפסים."


 


"אורי בר-לב, מפקד המרחב, אמר לי שהוא ייכנס בהם, בכולם. החוקרים הכי טובים שלי, ואתה שיקרת לכולם, אבנר. עבדת עליהם בעיניים. חבר שלי, אורי ברלב, מבית הלוחם. הוא גם אמר לי שיעיף את הנמרוד הזה, שאיים עלינו. וככה אמרתי לו, לשוקי הזה. אורי בר-לב יעיף אותם, את כולם, אתה תראה. איך עשה לי את זה."


 


"מה אתה מבין, אתה? יושן בעמידה, זה מה שאתה! איך קוראים לך? צלאח. על מה הביאו אותך? סחר. תקשיב לי, צלאח מרהט, אתה יושן בעמידה! זה לא איומים, זה. יש לי חברים קצינים מבית הלוחם, זה לא איומים. אורי בר-לב, וגם מפקד הימ"ר, וההוא, איך קוראים לו, איפרגן.עזוב אותך, אתה יושן בעמידה."


 


"על מה עצרו אותי? זה הכל הנמרוד הזה, עבד-כי-ימלוך. נסענו למועדון, בבן יהודה, ונעמדנו בכניסה לחנייה, כי היה מלא. התימני הפוזל הזה עמד שם ליד, עם הניידת, ופתאום מישהו צעק לו "מדינת משטרה". לא יודע מי. הוא התנפל עלינו, פתח את הדלת ושאל מי צעק את זה, אז אמרתי לו שמה הוא מתחמם, ושילך לעשות דאווינים על מישהו אחר, ושלא אנחנו צעקנו. כמו שאני אומר את זה, תופס אותי הפוזל הזה, מושך אותי מהאוטו, זורק אותי לרצפה וכובל אותי. עצר אותי על תקיפת שוטר, התימני הזה. אבל אני אראה לו מה זה. יש לי שמות ומספרים של כל העובדי-אורח משם."


 

"עזוב אותך, אתה, יושן בעמידה. אני אומר לך שיש לי חברים מבית הלוחם, אורי בר-לב וההוא, מה שמו, איפרגן. אני אדפוק את התימני הפוזל הזה. וגם את השוקי הזה. במילא, איך שאני מגיע לאבו, הרופא שולח אותי הביתה. יש לי ניתוח בראש בשבוע הבא, אני אומר לך. די. די, אני אומר לך. אתה יושן בעמידה. ואתה עושה לי כאב ראש. שוטר! אתה עם הכנפיים. איפה היית בצנחנים? אני הייתי בגולני. אתה יכול להוציא אותי ל 5 דקות לסיגריה? עושה לי כאב ראש הסוחר סמים הבדואי הזה. הוא יושן בעמידה, אני אומר לך."

 

נכתב על ידי , 15/11/2003 17:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-18/11/2003 17:53



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)