לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2005

השרביט הגיע


רן רימון, מנוול מקוון שכמותו (חכה-חכה) סינג'ר אותי עם השרביט הזה. אז הנה שלושה פריטי מידע חסרי חשיבות אודותיי:

 

1. אני אוכל הכל. טוב, כמעט הכל. עד הצבא היו שלושת הדברים הבודדים שלא אכלתי חצילים, עוגות גבינה ושזיפים. שזיפים התחלתי לאהוב בטירונות (אני עדיין לא סובל שזיפים מיובשים בסירופ. מתוק מדי). אמא של הזורק-על-בזנ"טים הכריחה אותי לטעום מעוגת הגבינה שלה ומאז אני מת עליהן. וחצילים – אם הם שרופים לגמרי או אנטיפסטיים שכאלה במרינדה טעימה, יש מצב לאכול אותם. מעתה אמור "אין הקפוצ'ון אוכל סלט חצילים" (לא במיונז ולא בטחינה. בעעעעע).

 

2. אני לא משתמש בסמים. וגם אף פעם לא ניסיתי. אני מאמין שגם לא אנסה. לא חסר לי, לא מעניין אותי, לא ממלא לי שום צורך להתנסות. וויסקי והרים, אלה הסמים שלי, אני נוהג לומר (ושאף אחד לא יבלבל לי במוח עם מה זה סמים חוקיים ומה לא, ואיך אלכוהול וניקוטין יותר מזיקים ממריחואנה. אני יודע, שמעתי הכל אלף פעם. כשאמרתי "סמים" ידעתם בדיוק למה אני מתכוון).

 

3. הפעם היחידה בחיי בה לבשתי ז'קט הייתה בבר-מצווה של הנפיל. לא יודע מה נפל עליי – היה יום חורפי וקר, שאלתי את הרס"פית אם יש לקודקוד ז'קט ספייר ותוך שנייה הייתי עטוף באחד (חום, נדמה לי). היה לי חם אימים בבית הכנסת ולבית כבר חזרתי עם הז'קט על הכתף. באופן כללי אני מתלבש שלוחי למדיי (יש שיאמרו מוזנח עד לרמת ההומלס). לעבודה אני מגיע בד"כ במכנסיים קצרים, טי שירט (של Kukuxumusu, אם אני מרגיש מהודר בבוקר) וכפכפים. אין פה שום הצהרה חברתית או אישית. זה פשוט לא מעניין אותי, ובעיקר חשוב לי שיהיה לי נוח. למרות זאת, זוגתי טוענת שאני מתחיל לגלות ניצנים של טעם בביגוד. השפעה שלה, שלא תהיינה אי-הבנות (בשנה שעברה למדתי את משמעות המילה "קרדיגן". מה זה יהיה השנה? "פוטר"?).

 

 

את מי אשרבט? שלוש גבירות כבודות, Su, Perros וג'יין. מאסטרו – קח אותן.

נכתב על ידי , 15/10/2005 18:38  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-28/10/2005 20:54



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)