לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2004

לא מחובר


 


ולא מרוכז, ומפוזר ומבולבל. מילא בוקר, מילא בוקר יום ראשון, אבל גם בוקר, גם יום ראשון וגם מילואים מחר. מתכון בטוח לדיסאוריינטציה. והיא רק מתעצמת, בעודי לוגם את הקפה הראשון.


 


"נכבדי שלום רב


שוב עברנו גזרה- הפעם לבקעת הירדן


אנחנו מחזיקים 2 מוצבים + משימות חוץ


...


[פה באה רשימה של ציפורים, שליד כל אחת מהן יש


רשימת מכולת קטנה, כמו זו:]


2 סיורים


אבטחת מוצב


אבטחת גדרון- תא"ט גזרתית (תצפית ארוכת טווח)


אבטחת טרמינל מעבר הסחורות לירדן (משימת יום בלבד)


מנהלה


במוצב זה יושבים גם מספר חיילים סדירים- רגמים, סמב"ציות וכד'


...


חג שמח


 


יובל"


 


אמנם לימדנו רבינו שטרן אשר על הבה"ד כי "שדה הקרב – ממלכת אי הוודאות", אבל בכל זאת לשנות את מיקום הקו שלוש פעמים ביומיים וחצי, זה קצת מוגזם. תמיד לפני מילואים, רגשותיי מקפצים בין התרגשות (שבועיים לפני) => בלבול (ביום שלפני) => שביזות (ערב לפני עד בוקר היום השני) => הנאה מסויימת (לא, אין פה טעות) => לחץ בית מטורף (בשלושת הימים האחרונים). אבל הפעם, בגלל השינויים התכופים, ובטח גם בגללן, הסחרחרה הרגשית שלי דומה יותר לספינת פיראטים בלונה-פארק. נו שוין. הברמן השווה הבטיח לסדר חבית גינס וברז נייד ל-17 (חגו של הקדוש פטריק אשר על הגינס והתלתן), אז אם תקראו על מוצב שיכור בעוד 10 ימים, תדעו ידו של מי היתה במעל.


 


חוסרים


 


תיארתי לעצמי שהנפיל שלח את ידו אל הציוד שלי, בשבעת החודשים מאז גיוסו, אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה. שקי הציוד המסודרים היטב נבזזו, ולא נותרה בבית חתיכת איזולירבנד, סכין יפנית או קונטיינר פונגימון לרפואה. שאני אלך ל"ריקושט" כמו איזה טירון? אני, שחזרתי משבועיים של תעסוקה בעזה עם שכפ"ץ וקסדה ספייר? לא נשמע תסריט סביר.


אבל את האובדן האמיתי גיליתי רק בערב. לפני כמה שנים חזרו הקודקוד והרס"פית מירח דבש שני בפארי, עירו של יואב טוקר. אני לא זוכר מה הם הביאו לחמור, אבל אני קיבלתי חתיכת בד פליס כחול מוזרה, עם מיתרים וכפתורים. "מה זה???" שאלתי, ונעניתי "זה לטיולים שלכם" [ממש כמו ב Hudsucker Proxy, כשנוויל מציג את שרטוט ההולה-הופ שלו, ואומר "You know, for kids"]. חקירה מאומצת הובילה להבנה שמדובר בקפוצ'ון נייד לחייל החי"ר, כולל אלמנט הצוארון ואלמנט הצ'וקו, ובלי אלמנט הסווצ'ר שמחובר אליו מלמטה. אחרי הרבה לעג וקלס מצידנו, אוחסן הקפוצ'ון אחר כבוד בארון. לפני שירות המילואים הבא, הרס"פית הזכירה לי את קיומו, אז לקחתי אותו, מה יש להפסיד. ולא תאמינו – מדובר במוצר מנצח. אינטגרציה מושלמת עם המדים והקסדה, בעיקר כשרוחות הצפון מביאות בכנפיהן גשם וברד אל צפון הנגב. התנצלתי בפני הרס"פית ולקחתי בחזרה את כל דברי הבלע שפלטתי. ואמש – שוד ושבר! מסתבר שהרס"פית נתנה את קפוצ'וני יקר המציאות לנפיל, שהתגלה כבעל משקיות בינונית ומטה. לא די שהוא הפקיר את הטד"ל שלו בשטח, הרי שזה היה בשטח שורץ גולנצ'יקים. ומה היה בפנים, בין זוג מדים מנויילן ומברשת שיניים קצוצת ידית? נכון מאוד, הקפוצ'ון של קפוצ'ון. המטרתי עליו אש וגופרית, הבטחתי לו שאין השנה מתנת יומולדת וארזתי כובע צמר רגיל. אם יעלה רצון מלפניי, ותבוא לי המוזה, אולי אכתוב את הבלדה על הקפוצ'ון, מאת קפוצ'ון.


 


חופש


 


אז לכל מי שלא הבין עד כאן (ואני אתאכזב מאוד אם מישהו לא הבין), כותב שורות אלו יוצא לחופשה פעילה, בסבסוד צה"ל והביטוח הלאומי, לכארבעה שבועות. אם יזדמן לי, אני אשתדל לעדכן, אבל לא הייתי בונה על זה (גם אם מישהו יחזור על הטעות ויביא לפטופ למילואים, הניסיון מורה שמהר מאוד הוא ישמש לגלישה באתרי פורנו). מוגשת בזו רשימת המונחים המתוקנת לחודש מרץ.


 


פוסט                             :OUT


קו דיווח                         :IN


 


קאונטר                         :OUT


שעות שינה                    :IN


 


רשימת בלוגים               :OUT


רשימת שמירה              :IN


 


"יש לך אש?"                 :OUT


"אש אש"                      :IN


 


מצב עריכה                   :OUT


מצב הנשק בהכנס        :IN


 


נתיבי איילון                    :OUT


דרך הטשטוש                :IN


 


חולצת צוארון וקפוצ'ון      :OUT


חרמונית וקפוצ'ון            :IN


 


תשמרו על עצמכם, חבר'ה.

 

נכתב על ידי , 7/3/2004 16:15   בקטגוריות תן לשים ת'ראש על דיונה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kapuchon in Banos ב-14/9/2006 02:03



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)