לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

7/2006

הכל צפוי והרשות נתונה


יש לי דווקא הרבה מה לכתוב – דברים שצברתי, דברים שצצו, דברים שקרו לי וגם איך חיי הנישואין מיטיבים עמי. אבל איך אפשר לחזור לשנינויות הרגילות, לאירוניה הדקה, לקטעים והצחוקים לאור האירועים? האם נכון להתעלם מהמלחמה שאנו שרויים בה ולכתוב על פכים קטנים ביום-יום של קפוצ'ון, כשמסביב יהום הסער? עזבו "נכון", האם אני יכול?

 

האם אני יכול לכתוב כרגיל, דווקא אחרי שסיימתי שירות מילואים ופשטתי מדים ביום רביעי? ואולי עדיף שאכתוב איך כל מה שקורה גורם לי, לפרט ששמו קפוצ'ון, להרגיש? או על מלחמה מהסוג החדש, חלקית וכוללת בו-זמנית? בה אתה יכול לשחק תפקיד של חייל סדיר, או טייס מילואים מגויס, או קצין סיור (מיל.), משתזף בחוף ימה של תל אביב בעוד הקטיושות מתקרבות לבית הוריך בצפון?

 

או שעדיף לכתוב כללי, בגדול, להוכיח בשער, לכתוב על שוטי ה"שלום עכשיו, מלחמה אחר-כך" של ישראל 2000? או של מינכן 1938? על החכמולוגים שאף פעם לא לומדים? על שש שנות הזנחה ואשליה, על כרוניקה של מוות ידוע מראש? על חוסר הפופולאריות שבלצעוק בגרון ניחר, ולהיתקל בבוז, משל היית הילד שצעק "זאב, זאב"?

 

 

אני לא יודע.

נכתב על ידי , 15/7/2006 11:03  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסנרק ב-18/7/2006 13:07



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)