לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2007

מצמדו של מייקל שומכר - חלק 2


פוסט אורח נוסף של הקודקוד, המשך העלילות שתוארו כאן.

סיים לו מייקל שומאכר ידידנו את מסעותיו באיים המרוחקים ורכב הברזל אשר לאחר הטיפול בו על ידי בעל האוב שונה שמו ל"רכב הזהב". רכב הזהב על שום מה? על שום טרטימרי הזהב אשר השקיע מייקל שומאכר ידידנו בשיקומו של מצמדו הנלוז. בסיום המסע, ובטרם יעלה על ציפור הברזל שתביאהו לארצות רחוקות מעבר לימים, חפץ מייקל למכור את רכב הזהב תמורת טרטימרים רבים מגרגרי החול אשר על שפת הים. ראשית דבר הלך לו מייקל ידידנו ליריד הגדול אשר בכרך הגדול ובזוזים רבים רכש מקום מכובד ביריד למען יראו את רכב הברזל כל באי היריד. גם חומה וחל הקים מייקל סביב לרכב הזהב, בכדי לעצור את ההסתערות האדירה של העם הרב, אשר בשקיקה רבה ינהרו לרכוש את רכב הזהב. ידוע ידע מייקל כי עז יהיה הקרב בין רבבות הרוכשים, ויש לכן להגן על רכב הזהב בחרוף נפש למען לא יקרעוהו רבבות הרוכשים לגזרי גזרים.

 

ישב לו מייקל מאחורי החומה ונאד בירה בידיו והוא חוכך בדעתו כמה שקי טרטימרים ידרוש בעבור רכב הזהב. ותעל השמש על היריד ויקח מייקל את משקפתו ויסתכל לארבעת רוחות השמים וכל אשר ראה היה חול ושמים. ויחלוף יום אחד ויבוא ערב ויחלוף יום שני ויבוא ערב ויחלוף גם היום השלישי. ובכל העת ההיא מצא מייקל רק אספסוף אשר העסיקו במשחקי קוביה ובקלפים. ויאמר מייקל לעצמו: נשיאים ורוח וגשם אין.


וידבר מייקל אל אביו אשר מעבר לים ויחפוץ לטכס עצה.

וכאשר חלפו עוד ימים מצא מייקל גרגשי אחד הדר בכרך הגדול והביא אליו את רכב הזהב למען יסחור בו ויגיש למייקל טרטימרים בעבורו. והגרגשי איש רמיה היה ואף מלמד ידוע במקומותיו. אמר הגרגשי לעצמו: הנה מייקל שומאכר עלם חמודות רב שכל וטוב אך דל מאוד נסיונו בניהול מסחר ברכבי זהב. אלמדהו כיצד יש לסחור ברכבי זהב. ויקח ממייקל את רכב הזהב וינקהו ויסובב את מייקל ממילים יפות נוטפות דבש על רוב הטרטימרים אותם ישפיע על מייקל. שמח לו מייקל מאוד ורץ לשווקים לרכוש לו חגורת הצלה למען לא יטבע לכשירעיף הגרגשי את שפע הטרטימרים עליו.


וביום אחד הביא הגרגשי למייקל מעט טרטימרים ויאמר לו: עילמי אחד רכש את רכב הזהב ואת שאר הטרטימרים נתן באגרת ניר אשר רק בעוד ימים תפדה בבית העבוט. ובערבו של יום אמר הגרגשי למייקל כי עליו להשיב את מעט הטרטימרים יען כי העילמי אינו חפץ עוד ברכב הזהב כי רעשיו משונים. ותפול רוחו של מייקל שומאכר יען כי עז היה עלבונו על דברי הנאצה והבלע אשר נאמרו על רכב הזהב.


ובצר לו פנה מייקל לאביו ויאמר לו: גוואלד, אין כסף באמתחתי כי מר גורלי. ויאמר לו אביו שליחה שלחתי אליך אשר שמה בגויים אימיניו והיא תביא שק טרטימרים ירוקים


ויאסוף מייקל את מטלטליו באישון לילה ויטפס על ציפור הברזל ויצא לדרכו כשמעט טרטימרים בכיסו אך ידע רב במוחו.

שאר עלילותיו של מייקל שומאכר עוד יסופרו.

 
[ומה איתי? אין לי עת ואין לי פנאי, מת לכתוב ולא מגיע לזה. תירוצים, אני יודע. בכל אופן - חג שמח, ועוד אגיע למקלדת. אני מקווה]
למען לא תרעב.
נכתב על ידי , 3/4/2007 20:41   בקטגוריות פוסט אורח של הקודקוד  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-24/4/2007 11:12



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)