(או, עץ שמטנף לי את האוטו + גבינה עם פרסומות מעצבנות)
סארס פרסם אתמול פוסט שכותרתו "אמת בפרסום". מערכת "הרפתקאות הצב-נחש", הייתה מעוניינת, כשירות לציבור, לספר על הונאה נוספת. המדובר הוא, כמובן, באתרי הזמנת כרטיסי הטיסה באינטרנט (כולם – עד האחרון שבהם).
מתוך דיאלוג שניהלתי אתמול, שלוש פעמים:
[הטלפון מצלצל, קפוצ'ון עונה]
[קול נשי מאנפף בלמ"ז]: אני מדברת עם קפוצ'ון?
קפוצ'ון: כן. עם מי אני מדבר?
[קול נשי מאנפף, עדיין בלמ"ז]: עם ניצה מ[הקף בעיגול את הנכון: וואלה!טיסות/הדקה ה90/גוליבר].
קפוצ'ון: אהלן ניצה.
ניצה: קפוצ'ון, אתה הזמנת אצלנו שני כרטיס טיסה ליום שישי.
קפוצ'ון: נכון.
ניצה: יש עם זה בעיה. הטיסה מלאה, אנחנו לא יכולים למכור לך את הכרטיסים.
קפוצ'ון: ממתי היא מלאה?
ניצה: כבר כמה שעות.
קפוצ'ון: אז למה באתר שלכם היא עוד מופיעה, עם המחיר הזה?
ניצה: אה, באתר... אה, לוקח זמן לעדכן...
קפוצ'ון: נו באמת, ניצה, ממך ציפיתי לתירוצים ברמה קצת יותר גבוהה.
[עדכון1: בשלושת האתרים עדיין מופיעה הטיסה הנ"ל, יותר מ 24 שעות אחרי שהתמלאה].
[עדכון2: יש כרטיסים, לשבוע הבא]