לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

חמישי בלילה, בית הבירה


 


הכנופיה הקבועה מהמילואים נפגשת. הברמן השווה בסיני, המורעל בטיול בצפון והמ"פ – בנו-בכורו חולה עם חום גבוה, אבל כל השאר כאן. רואה חשבון, סנפלינגאי, מהנדס תוכנה, עיתונאי כלכלה, מוסכניק, מנהל מוצר, קבלן, סטודנט ומעסה לוגמים בירה אחרי בירה, כשעל הקיר כרזה מבריקה מכריזה “Be Irish – Beamish” (אני דווקא מעדיף גינס, אבל למה להיות קטנוני). באוגוסט שוב ניפגש כאן, בספטמבר ניפגש בצאלים, ואח"כ שוב כאן ושוב, ושוב. ובשנה הבאה -  שוב בבא"פ לכיש, שוב נתרגל פריקה מסופה ממוגנת, תרגילי חוליה וקצת לש"ב, וחוזר חלילה.


חצות, יוצאים החוצה, לחיצות ידיים, קצת טפיחות על הכתף ונפרדים איש-איש למכוניתו. אני הולך עם הירושלמי ומקבל את בקבוק הג'ין שהוא חייב לי עוד מהמילואים באפריל, על הנצחון של הפועל ביול"ב קאפ. חוזר לאוטו ומתניע. ברמקולים ברי מזמר את שיר אליפלט, ותחת השפעת הפילזנר והבימיש, השורה "אין לו אופי אפילו במיל" מקבלת משמעות חדשה. אני מחייך, מאותת ימינה ונוסע הביתה.

 

נכתב על ידי , 17/7/2004 13:16   בקטגוריות תן לשים ת'ראש על דיונה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יובי ב-20/7/2004 17:56



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)