לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

8/2004

כולם כולם הולכים רחוק


 


לפני שבועיים, ההוא מהחדר של החמור נסע. חודשיים בצפון מערב ארה"ב, עם חברתו והאוהל. זיו, שרק חזר מנסיעת עסקים/הנאה בת שבוע בצפון אירופה, נוסע בשבוע הבא ל 20 יום בטנזניה. עוד בחור מהעבודה, שבילה שבועיים בכנס ובטיולים ברוקים הקנדיים ביולי, נוסע מחר לחודש וחצי בגלפאגוס ובפרו, ואחד אחר טס מחר לסרי-לנקה, לגלוש ולנמנם מתחת לענפי הדקל. שיא השיאים היה אמש, כשאבי-מה, חניכי לשעבר ב"חוגים", קפץ אליי לקבל טיפים לניו-זילנד. פתחתי אלבומים, נברתי בזכרוני המאובק ואף שלפתי את יומן המסע.


 


אני מפרגן לכולם, באמת, ושמח בשמחתם. אבל מה איתי? נכון, בשבוע הבא אני לובש קפוצ'ון מתחת למדים ויוצא לדהור בג'פ"ס פתוח במרחבי באלי"ש והסביבה (גודלי-נימלר, היר ווי קם). אבל אני רוצה יותר. רוצה הרים. ללכת ברגל. לבדוק את האוהל החדש. לנקות את הראש.


 


יהיו שיגידו "למה לך? די, גדלת, התבגרת, זקנת. עברת את הגיל. הגיע הזמן להירגע ולהתיישב בדעתך". אני יכול לסתור טענות אלו אחת לאחת, אבל אני לא אטרח. במקום זה, אביא את הציטוט שסוגר את יומן המסע ההוא.


 


We shall not cease from exploration


And the end to all our exploring


Will be to arrive where we started


And know the place for the first time


 


T.S. Eliot, ‘Little Gidding’


 

 

נכתב על ידי , 31/8/2004 18:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-1/9/2004 17:01



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)