לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיכום ביניים


לא נעלמתי, ואם כך אז לא חזרתי. לא יצאתי לטיול בן שישה ירחים, לקחתי סדנת ויפאסנה או מצאתי תובנות חדשות. For a minute there I lost myself אבל מיהרתי לחזור לשביל, להפסקת קפה, תחקיר אירוע קצר וחזרה לדרך.

 

ובכל זאת? העבודה החדשה-ישנה שתתה אותי עמוק אליה, בזמן ובעיקר בתשומת לב. המעט שנשאר הלך לשיטוטי נדל"ן שונים, לעתים משונים ובעיקר חסרי פרי (בינתיים). אולי ייצא מזה פעם פוסט מצחיק (אבל אני אמנע מהבטחות שלא בטוח אם אקיים), בינתיים בעיקר עייפות. ואחרי זה, אם יש כמה שעות, אז לא תשקיע אותן באיזה טיול טוב, זמן איכות לזוגיות או חברים (או מילואים)? וקפוצ'ון קשישא – ההוא מהגוף השלישי, מה נותר בשבילו?

 

קפוצ'ון נולד לפני שמונה שנים לערך, כשחיפשתי ניק לאימייל זבל שפתחתי. לפני שש שנים הוא התגלה כמגיב בבלוג של אריקון ולפני ארבע וחצי שנים זכה לבלוג משלו. בהתחלה הוא חיפש כיוון, לעתים הוא ניסה לבטא יצירתיות שחיפשה ביטוי ובשלב מסוים הוא קיבל חיים משלו. עבור כמה ממכריי קפוצ'ון שימש פלטפורמה לדעת מה קורה בחיים שלי ובשלב מסויים הוא אפילו מצא כאן חברים ממש, בשר-ודם! אני לא חושב שהעיתוי הזהה של ההאטה בבלוג הזה ובעוד כמה שמלונקקים פה משמאל הינו מקרי.

 

אז מה יהיה? לא יודע. יושב לי על הכונן פוסט חצי-מבושל ועוד כמה התחלות, יש כמה בראש שרק מחכים לזמן פנוי עם מעבד התמלילים (או מספיק אלכוהול בדם) ותיקיית תמונות הטיולים מאיימת להתפקע. ואם נשבעתי כבר, קבל עם ועדה, שאהיה האחרון מבין מכריי להכנס לפייסבוק (שהוא כל-כך 2007) אז אצטרך למצוא אפיקים קהילתיים אחרים, לא?

 

אז בין וינוגרד לדן מנו, בין פסטיבל דרום אדום לצבע אדום, רציתי רק לומר שלום.

 

נכתב על ידי , 18/2/2008 23:04   בקטגוריות אישי, קשישי, אישי, בלוגינג  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-20/2/2008 13:13
 



על האימה שבחזרה לבלוג


האם "אימה" היא מילה חזקה מדי? עצם ההתנגדות המיידית שלך, הקורא, היא הוכחה למטען שמעבירה המילה, מטען שרציתי שיועבר בפוסט זה. אז למה התכוונתי לטעון פוסט זה בצורה כה חזקה ומרוכזת? כי עצם העמידה מול עמוד ריק (ברובו) זה של בלוג (שמזמן לא נכתב בו דבר) זה מפחידה אותי, אני מודה. שהרי הקלדות המקלדת הראשונות על דף ה Word, ביתוק בתוליו, אם תרצו, של המחשב המחודש שלי, כמוהן כהבטחה למלא שוב את הבלוג – בסיפורים משעשעים, המשך (סיום?!) האל"ף-בי"ת של ההרים, שאר עלילות דרא"מ והגיגים חכמים ובעיקר מ-ש-מ-ע-ו-ת-י-י-ם! ומי יידע אם יש בי את שדרוש למלאכת קודש זו.

לא אתעכב כאן על הסיבות לאובססיית הכתיבה בבלוג, ולא לרצינות הפתאומית שנפלה עליי. אולי זו האינרציה, ואולי החינוך הפולני-קלאסי שלי. ייתכן שסיבות אלה ראויות לחיבור בפני עצמן.

רק אומר, כי עצם אזכורה של אותה אימה, כמו-גם הכתיבה עליה, מסייעות במידה מסויימת להקטנתה למימדים ארציים, וללא ספק מסייעות לסמן "וי" על פוסט ראשון מזה זמן רב.

[מבוסס על "על האימה שבפתיחת מחברת חדשה", עמ' 1 במחברת הירוקה, נכתב ב Little Tibetan Guesthouse, Pokhara, Nepal  ב 24-11-2000]

נכתב על ידי , 24/4/2007 11:09   בקטגוריות בלוגינג  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-2/5/2007 20:39
 



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)