לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בוקר


רכבת. קרון חצי-ריק.

בספסל ממול גבר אירופאי-למראה, משקפי קרן, טאבלט על השולחן, נעלי סירה על הרצפה, רגליים על המושבים.

רוצה אולי בריוש? קפה או-לה? פוט מסאז'?

נכתב על ידי , 13/1/2014 08:20   בקטגוריות רק תלונות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-16/1/2014 14:15
 



פרקים מיומנו של אב גאה ועייף #6: שנאה לאנשים ברכבת


אני שונא אותך, עושה את עצמך ישן על כל הספסל. אני יודע שעכשיו 6 בבוקר ביום ראשון ושאתה חייל. אבל מה אתה חושב, באזרחות אין שביזות יום א'?

 

אני שונא אותך, יושבת עם 3 תיקים, אחד על כל מושב, ממלאת את שני הספסלים. מה, באמת חשבת שהמון נוסעים יעמדו בקרון כל הנסיעה ולא יכריחו אותך להעיף את התיקים שלך קיבינימט?

 

אני שונא אותך עם הלפטופ על ¾ השולחן. מה, ללפטופ שלי לא מגיע חצי שולחן? ולא, זה שאתה מזיז את הלפטופ שלך שני סנטימטר אחורה אבל דוחף את המסך קדימה לא עוזר.

 

אני שונא אותך, יו"ר ועד עובדי הרכבת. אין לי שום סימפטיה למאבק שלך שמתנהל על גבי, ולא, אני ממש לא חושב שהפרטת הרכבת היא הפתרון. אבל הייתי מתחיל מלפטר אותך ואת כל החבר'ה שלך ולפרמט את רכבת ישראל, גם במחיר של לעמוד בפקקים שלושה חודשים.

 

ולכל השאר – שנה טובה ומתוקה! שנהיה לראש של רימון ולא לגרגרים של דג.

נכתב על ידי , 1/10/2011 17:26   בקטגוריות אבא פיל אוטומוביל, רק תלונות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-6/10/2011 11:23
 



קטן, חכם וירוק


במקום העבודה שלי, כמו בכל תאגיד גלובלי המכבד את עצמו, נוחתים בתיבת הדואר חדשות לבקרים אימיילים מסגן נשיא זה-או-אחר, אודות מדיניותנו הגלובלית הזו-או-אחרת. כיאה לזבל, העכבר מוצא אותם בזריזות והאצבע מוצאת בזריזות לא פחותה את כפתור ה Delete.

 

בנוסף לאמור לעיל, כיאה לכל תאגיד גלובלי המכבד את עצמו, יותר ויותר מאימיילי זבל אלה הינם בנושאים ירוקים. אפילו ר"צ קשיש וסרקסטי כקפוצ'ון (שהינו בכל-זאת מייסד יוזמת מיחזור הבקבוקים בחברה)  תומך ביוזמות כאלה, ומתעלם מהאג'נדה הנסתרת שלהן (גם כשהיא גלויה). לדוגמא – צמצום טיסות מיותרות ומעבר לשיחות ועידה, לצמצום גזי הפליטה באטמוספירה (תרגום: השוק במשבר, צריך לקצץ בתקציב הנסיעות).

 

לכן לא גיחך הקפוצ'ון כאשר הגיע עוד אימייל, מסגן-הנשיא-למדיניות-ירוקה, ובו פירט עד כמה חסכו צעדי הצמצום בהדפסה בהם נקטה החברה ברבעון הקודם: ירידה של 19% בהדפסות צבעוניות, ירידה של 7% בהדפסות שחור-לבן וחסכון של כך-וכך זוזים. האיפוק הפך לרטינות תת-קוליות כאשר למחרת עברו המזכירות חובבות "האח הגדול" במשרד בין החדרים, וחילקו לכל עובד עותק של עיתון החברה, 24 עמודים צבעוניים של הבל ורעות-רוח (ובהם אותו מאמר מפי אותו סגן נשיא, כמובן).

הרטינות הפכו לזעם יוקד והכנת בובת וודו של סגן הנשיא הנ"ל כאשר ברחבי המשרד ניתלו אחר כבוד שלל פוסטרים. הפוסטרים מציגים עובדים ועובדות פיקטיביים (ודוגמנים-למראה) בחברה, במרחבי עבודה שנגזרו מירחוני ארכיטקטורה (באמת נגזרו), חיוכים אדירים מעטרים את פניהם, ולמטה סיסמא שמסבירה כמה כיף לעבוד אצלנו. הפוטרים הודפסו על נייר כרומו משובח בגודל 100X 70 ס"מ, מוסגרו בארה"ב והוטסו במטוסי שליחים סביב הגלובוס, ודי ביזיון וקצף. כמובן שאחד מהם כבר הושחת בפעולת גרילה חתרנית על ידי צוותו של הקפוצ'ון, קבל חברה ומחלקת HR, ובא לקפוצ'ון גואל.

 

אך מה לי כי אלין על מקום עבודתי הרשמי, אם מקום עבודתי הבלתי רשמי, קרי צבא ההגנה, יכול ללמד אותו דבר או שניים בהלכות ירוקות?

 

לפני מספר שבועות נחתה בתיבת הדואר שלי איגרת ממשרד הקישור, ובה טפסים שאני אמור לחתום עליהם, של "אישור על מינוי נמוך מדרגה". כמה בירורים טלפוניים העלו, שמפקד צוות סיור הינו תפקיד בעל תקן סגן, ועקב ביקורת ממשמשת-ובאה על יחידתי הם מיהרו להוציא מכתב דומה לכל מ"מ בפלוגה שהפז"ם שלו הוביל להענקת דרגת סרן וכדומה (אכן, דבר שהדעת אינה סובלת). מייד נתקפתי שמחה עזה על כך שצה"ל הפיק את לקחי המלחמה ומבקר את המערכות החשובות באמת, ואישרתי להם להעניק לי מינוי בכיר יותר, שיהלום את דרגתי.

 

שבועיים אחר כך, קיבלתי מכתב נוסף (וצבעוני), ובו הזמנה לטקס חילופי מח"טים בחטיבה. האמת שהייתי בא, ועוד עם זמבורות, חזיזים וכובעי מסיבה לשאר האורחים (מרוב שמחה על שבאמת נפטרנו מהדגנרט) אבל התאריך נפל על טיול בחו"ל. בכל מקרה הערכתי את התרומה הניכרת לסביבה.

 

גם המח"ט החדש לא טמן ידו בצלחת, והוציא איגרת ברכה לשנה החדשה לכל קציני (ואולי גם חיילי) החטיבה. בשלה הזה החליטה ממשלת ברזיל לשנות את שמו של יער האמזונס ל"חורשת האמזונס".

 

 

אבל לא יאה רק להתלונן, נכון? אם כך אציין לטובה את צה"ל (או לפחות את החטיבה שלי) ששלחו לאשתי חמסה גדולה ונאה, והעלו על נס את נשות המילואימניקים, אשר הן שמאפשרות את שירות המילואים שלנו. ציניות בצד, באמת שהגיע הזמן להודות למי שבאמת מגיעה להן תודה גדולה.

 

ותודה גם לכל מי שיזם, דחף והצביע בעד חוק המילואים החדש, והפקיד בחשבוני 2200+ ש"ח, בונוס על 27 ימי מילואים בשנת 2007. בשנת 2008 הייתי מציע ללכת צעד נוסף עם שני הרעיונות האחרונים, ולממן לילדי המילואימניקים מטפלת, ולנשות המילואימניקים נופש, ובא לציון גואל.

נכתב על ידי , 11/10/2008 17:33   בקטגוריות הייטק שמייטק, רק תלונות, תן לשים ת'ראש על דיונה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-28/10/2008 18:33
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)