לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חכם, מה הוא עושה?


אם, בבוקר ה any.do אומר שיש לך 16 מטלות להיום,

ואין לך כוח לעשות כלום,

או אולי רק כוח למטלה אחת,

חכם יעשה את המטלה שהמפרנסת ביקשה ממנו ממש שניה לפני שיצאה לעבודה.

 




ימי (א)בטלה: 30

כמות TODOs שבוצעה עד כה: 185

ק"מ ריצה בשדות בינתיים: 62.5 (במאבק בין ריצה בשדות לומברדיה לבליסת חמץ ושרצים איטלקיים ניצחו האחרונים)

Lead-ים פעילים: 2-4


נכתב על ידי , 30/4/2014 15:12   בקטגוריות שתחיה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-12/5/2014 15:07
 



סטריינג'לאב?


(או, איך למדתי להפסיק לדאוג, ולאהוב את הפצצה האיראנית)

ט"ו באב, מתייצב בשמונה בבוקר במשרד, שילוב של החום וכוונה אופטימית לחתוך מוקדם (18:00?) הביתה, אולי נצא לציון חג האהבה. זורק שלום לחמור שנמצא במשרד כבר שעה (פרי האהבה שלו ושל האיילה לא ריחמה הלילה והשכימה אותם בחמש), מוזג קורנפלקס לקערית פלסטיק ומתיישב מאחורי המחשב, מדפדף בכותרות העיתונים לפני שאני צולל למבוך הבאגים, לקוחות מתוסכלים והישיבות הבלתי-נגמרות. אולמרט אמר ככה, בייניש ענתה אחרת, ברק הבריק ככה, עסאם מח'ול דואג לאיכות הסביבה (בנגב, או שמא בטהרן?), הבורסה מתחילה לצנוח.

כמה שעות, ועוד כמה שעות אחר-כך והשמש שוקעת. מבט לשעון – 20:00, רבאק! אני משרבט עוד אימייל, הודף עוד באג ורץ החוצה. הייתה פעם חנות פרחים ממול, נדמה לי, אבל מזמן לא הלכתי לשם, וגם אם היא עוד קיימת, למה שתישאר פתוחה בשעה כזו? חוצה את הכביש, מאתר את החנות, שדלתה פתוחה כדי סדק, ונרגע – בפנים כעשרה גברים חמורי סבר, מתייעצים עם מוכרות אדיבות. בוחר מהר זר, יוצא החוצה וכמעט מתנגש בניצן ואלינור. פגשנו אותם לראשונה בסנטיאגו דה צ'ילה ואף נהנינו מנרות החנוכה שלהם. הם היו הזוג הראשון שפגשנו בטיול שהיה גם בירח דבש, גם לחצי שנה, ולמרבה ההפתעה הם התחתנו בדיוק יומיים לפנינו. מחליפים חוויות מהשיבה לארץ ומסכימים שזה באמת קשה, קשה מדי, ואז אני מתנצל וחוזר בריצה לחניון.

אני נוסע את ארבע הדקות הביתה ונתקע בפקק בפתח הרחוב. מסתבר ששתי מכוניות נתקעו חמישה מטר מהבית, ופקקו את מבוך הרחובות החד-סטריים של האיזור. משטרת מרחב דן עושה כמיטב יכולתה לפתור את הסיבוך, מה ששולח אותי לסיבוב בן שלושים דקות נגד כיוון התנועה עד הגעתי לחניית הבניין, במרחק 100 מטר. זר ביד אחת ומפתחות ביד השניה אני קופץ במעלה המדרגות שלוש-שלוש, נזהר לא להחליק על הכפכפים הברזילאים הזולים. זוגתי שתחיה פותחת לי את הדלת וחיוך עולה על פניה למראה הפרחים. אני מובל פנימה, שם מחכה לי מתנת חג האהבה שלי (חולצה מכובדת לעבודה, עוד דוגמא לכך שגברים הם אולי רומנטיקנים בשקל אבל נשים הן פרקטיות). הכפכפכים עפים לפינת החדר, המזגן מהמהם, היום מתפוגג ואני נרגע. כבר לא נצא (בכל זאת, אמצע השבוע, 21:00, בחום הזה, בגילנו), נכין משהו קל פה ואולי נפתח את בקבוק הטליסקר, אבל מה זה משנה?

(ומאוחר יותר, לפני שדמדומי השינה אופפים אותי, אני מבין איך הפסקתי לדאוג והתחלתי לאהוב את הפצצה האירנית: התחתנתי איתה.)

נכתב על ידי , 4/8/2007 15:11   בקטגוריות שתחיה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-10/8/2007 22:44
 



שנה


זה)

בוקר

חוות הימלפרב בהר הרוח. אויר הרים צלול כיין (וגם רוח) כאילו אין שרב.

בתפריט: ספסל עץ ושולחן הסבה ביער, בייגלים טריים, 7 סוגי גבינות (שקנינו במקום), ממרח זיתים שחורים, עגבניות מיובשות, מיץ תפוזים, קפה שחור עם הל.

צהריים

שוק מחנה יהודה. ריחות, קולות, צבעים, טעמים (מיץ שקדים קר). שתי כוסות חדשות ושני כלי פח חדשים לפק"ל הקפה המתבגר.

אחרי הצהריים

טיול רגלי רגוע, מקרית שמואל, דרך קטמון וחזרה לטלביה. ארכיטקטורה, אורבניזציה, הסטוריה, מורשת קרב, נוסטלגיה. כמה יופי! סימנו כמה בתים, אולי, יום אחד.

שתייה קרה בעמק רפאים, בכל זאת צריך להצטנן.

לפנות ערב

יער ירושלים, מתחבאים בין העצים, מתרחצים עם מטליות רטובות (כמו באיזה טרק), מחליפים בגדים, בושם/אפטר שייב ושוב לדרך.

ערב

נחלת שבעה, אור רך, אוכל, שתייה, אלכוהול ועוד קצת אוכל. מבט בעיניים שמצדו השני של השולחן, מבט על האצבעות הארוכות עונדות הטבעות שעל השולחן. ועוד חיוך.

לילה

שקיעה מעל השפלה, המכונית זורמת בקלילות בסיבובים, עוד מחלף ועוד רמזור והביתה.

נכתב על ידי , 23/6/2007 22:32   בקטגוריות שתחיה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-9/7/2007 19:11
 



כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)