לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

קטעים בקטגוריה: ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Todo List


עגלה - מורכבת

מפזר חום לחדר אמבטיה - מותקן

בגדי תינוקת - מכובסים ומסודרים בארונות

תיק קפיצה מהירה לבית החולים - ארוז

חלומות על לידה - מדי לילה

קוצר רוח בעבודה - בשפע

 

 

זהו, אני מוכן.

נכתב על ידי , 24/11/2008 17:30   בקטגוריות זוג צעיר במצב טוב, עם הכנה לילדה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-5/12/2008 13:37
 



סיור אופרטיבי


תחנה בלתי-נמנעת בדרך אל הלידה, היא הסיור בבית החולים ליולדות. נרשמנו דרך אתר האינטרנט, ובשעה היעודה התייצבנו ברחבת הכניסה, עם עוד כתריסר זוגות נוספים. מיילדת נמרצת נעמדה מול הקהל השבוי, וסקרה את תוכנית הסיור, שיעבור (ממש כמו יום ספורט בביה"ס) דרך תחנות: החל מהקליטה במיון יולדות, דרך חדר הלידה ועד למחלקות. כיאה לבית חולים השוכן במדינת תל אביב, התיאור לא היה עבור "זוג", או עבור "אמא ואבא" חס וחלילה. תחת זאת הוא הופנה ל"יולדת ובן/בת הזוג" הגנרי.

 

למרות ההסברים המפורטים, עדיין עלו בסיור שאלות. בחדר הלידה שאלה יולדת (לעתיד) האם בעלה יוכל לראות את הלידה, ונענתה בחיוב. היא הגיבה שאינה רוצה שיראה את הלידה, ואם יוכלו להסתיר לו עם מסך. המיילדת השיבה שיש סדין לצורך זה, אבל זה לא נראה ליולדת גדול, או אטום מספיק, ולכן נהמה בחוסר שביעות-רצון, בעודי חושב שהיא יכולה פשוט לבקש מבעלה שיעמוד בפינה, עם הפנים לקיר (או שיילך הביתה).

 

יש גם את הזוגות שבאים מוכנים עם שאלות מהבית, כמו הזוג שערכו מארב לנציגת חברת שימור הדם הטבורי, עם להיטים כמו "אבל ביטוח הבריאות שאתם מציעים לא עדיף בכלום על ביטוחי בריאות אחרים בשוק", "מה יקרה לדם הטבורי שמאוחסן אצלכם אם החברה שלכם, לא שאנו מאחלים לכם את זה, תפשוט רגל?" וכמובן "קראנו שכמות הדם הטבורי הממוצעת מוולד מספיקה לטיפול אחד לאיש שמשקלו לכל היותר 45 ק"ג. אז מה זה עוזר לנו?".

 

אבל את המקום הראשון כבשה בסערה אותה יולדת, שחיכתה בסבלנות עד תום ההסבר על הלידה כדי לשאול מתי אפשר לקבל לראשונה אפידורל. המיילדת, בסבלנות אין-קץ, חזרה על ההסבר מלפני שתי דקות, שזה אפשרי ברגע שיש לידה פעילה, כלומר צירים ופתיחה של שלוש אצבעות. היולדת הנהנה וחיכתה עד החדר הבא כדי לשאול את אותה שאלה שוב. המיילדת לא מצמצה והשיבה את אותה התשובה. "ואם יש לי פתיחה אבל אין לי צירים?" הקשתה היולדת. "אז אין לך כאבים ולכן גם אין צורך באפידורל" ענתה המיילדת. היולדת חרקה שן אבל נאלצה לקבל את התשובה.

 

בתום הסיור שאלה המיילדת אם נותרו למישהו עוד שאלות. האצבע הראשונה שעלתה לחלל האוויר הייתה של אותה יולדת. "מתי אני יכולה לקבל אפידורל הכי מוקדם?" שאלה. ביחד עם כל גבר בחדר (וגם כמה מהנשים) עניתי "עכשיו!".

נכתב על ידי , 8/11/2008 17:13   בקטגוריות זוג צעיר במצב טוב, עם הכנה לילדה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-11/11/2008 11:58
 



ישן מפני חדש


כאשר זוג מתכונן לילדה, וזו - עוד טרם נולדה, וכבר יש לה מספר דו-ספרתי של אחיינים – יש לצפות לתרומות, ירושות ושלל מעשרות. ואכן, בשבועות האחרונים אין אירוע משפחתי ממנו לא חזר רכבו של הקפוצ'ון עמוס לעייפה בבגדי תינוקות, מנשאים, טרמפולינות, מזרוני הנקה, שידות פעילות, כורסאות החתלה ושאר חפצי עוללים בלמ"ז. כל הכבודה הזו נפרקה אחר כבוד בחדר האורחים, מעל, מתחת ומצדי המיטה, עד שאיימה למוטט את מעט היציבות שנותרה בשבר הסורי-אפריקני.

 

ויהי ערב ויהי בוקר, ותכריז שתחיה על מבצע סידור הארונות בבית, על מנת לאתר רכוש מיותר ולפנות מרחבי אחסון. אץ לו רץ לו הקפוצ'ון, מתדפק על דלתות ומחפש מקומות מסתור אפשריים לשלל ציוד הטיולים, ציוד המילואים (אולי נצטרך פעם שתי כנות של מק"ח וטייסת מטוסי סופר מיסטר?) ושאר זבל נוסטלגי שנצבר בעשור האחרון, אך לשווא - דלת אחר דלת הושבו פניו ריקם.

 

כך לא נותרה לקפוצ'ון ברירה, אלא להצטרף למאמץ וממש לזרוק דברים. המשימה התגלתה כקלה מהצפוי – מתוך המכנסיים הארוכים בארון, חצי ממילא צרים מדי, מספר סודרים הוכרזו ע"י שתחיה כלא-אפנתיים בעליל (אולי פרט לתור זהב לתקופה קצרה, בשנות השלושים של המאה ה-19, בערבות קירגיזסטן) וערימת הבגדים לתרומה הלכה וגבהה בפינת החדר. עד מדף חולצות הטי הישנות.

 

שם ניצבתי בפני דילמות קורעות לב: למדף מרוחק זה נדחקו שכיות חמדה אמיתיות, חולצות מיתולוגיות הספוגות זיעת נוסטלגיה עתיקה. בהן חולצת הטיולים האדומה, עימה יצאתי לשבעה חודשים מזרחה ודרומה, עד קצה העולם – שכל עובייה שלושה אטומים באיזורי הכתפיים ורצועת המותניים של התרמיל, אחרי שחיקה של מאות ק"מ הליכה. חולצת "Up a mountain, down a beer" שהמיזנתרופ קנה לשלושתנו בקווינסטאון, כחולצת סיום מסלול לטרק 11 הימים באלפים הדרומיים. [יש לציין שהפסקתי ללבוש אותה, מאז אותה תקרית בהוסטל הראשון באוסטרליה בו הייתה מכונת כביסה עם מים חמים. שם גיליתי שאם למכונה נכנסות חמש חולצות לבנות וחולצה אדומה, תצאנה שש חולצות ורודות.] וכמובן החולצה המצויירת מהבסטה בטאמל, שם קנינו חולצות לכל מי שנשאר מכנופיית האנאפורנה, שכל צבעיה התערבבו זה בזה, יוצרים מחזה פסיכודלי למהדרין (גם ללא עזרים).

 

לגבי חצי הכוס המלאה (דבר חשוב לשמירה על שלווה נפשית) – למדף חזרו מספר חולצות יקרות-ללב. כך חולצת "הר אוכמן בידינו" (עם ציור של קופסת חומוס בשל אחרי יומיים בשמש), מתנת הפרידה שלי מחוג 58 המיתולוגי. כך גם חולצת "עוגן עננים וחול", סיום מסלול צוות צ'ון בהימלאיה (Take II) וכמה חולצות יא-מאן מג'מייקה-מאן. ואחרונה חביבה חולצת סוף מסלול של הנפיל, תשורה שקיבלתי (ושמא נטלתי?) לרגל השתתפותי במסע המסכם של הצוות.

 

ואם לעבור מחצי הכוס המלאה לאופטימיות זהירה – הטענות הן שאחרי פליטות, הקאות ושאר הפרשות תינוקיות, ממילא עוברים לבגדים מהוהים, ואולי עוד תהיה עדנה לכל אותן חולצות מיתולוגיות הנחבאות להן במדף העליון מאחורה.

 



נכתב על ידי , 25/10/2008 18:00   בקטגוריות זוג צעיר במצב טוב, עם הכנה לילדה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-28/10/2008 18:51
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)