לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2011


התלבטתי אם לפרסם את הקטע הזה, ובסוף הקטע החליט בשבילי.



אני לא יכול לומר שהכרתי את אודי פוגל ז"ל, אבל פגשתי אותו בשירות מילואים ב 2002, בהר ברכה. זו היתה אחת התעסוקות האינטנסיביות ביותר שהיו לנו, והראשונה בה לא הגענו עם הרכב עד המוצב (!). אני זוכר שדיברתי עם אודי על תחושת המבצעיות והאיום בקו והוא, בצניעות ובשקט, סיפר שמבחינתו משמרת בקו הזה היא מנוחה יחסית לנסיעה לביתו בנצרים. מאז נפגשנו מספר פעמים, באימונים או תרגילים, ותמיד אותו שקט, ואותו חיוך מבויש.


לפני מספר חודשים הייתי בתעסוקה מבצעית באלון מורה. לילה אחד הוקפצתי לאיתמר, היה צמיג בוער על הגדר ההיקפית וחשד לחדירה. פרקנו, סרקנו, עברנו מבית לבית וחיזל"שנו. ניסינו לשמור על מבצעיות אבל איכשהו, זה לא הרגיש אמיתי.


בעיתון, ביום ראשון בבוקר, היתה תמונה של אודי עם הדס ז"ל, לובשת חולצת "הלו קיטי". לתמר שלי יש חולצה כזו.

נכתב על ידי , 17/3/2011 15:56  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לשכונה הישנה


ביקור פרידה בשכונה הישנה, לפני הזדכות על הדירה השכורה. שכונה שהמילה "שכונה" תפורה עליה, כמו שכונת ילדותי בקריות. מכולות שכונתיות, ספר שכונתי שזוכר אותך, סניף דואר קטן ודחוק, בית מרקחת שכונתי – מיקרוקוסמוס שלם, שאין מה לחפש מחוץ לו.


מנה אחרונה בפלאפל השכונתי, קפה אחרון בקונדיטוריה הקטנה, קניות אחרונות במכולת של הגרוזיני (הן כולן). הדירה מסויידת, שיק בטחון חוזר, ויכוח אחרון עם בעל הבית (הקרציה), סגירת חשבונות, מפתחות וטיפים לדיירים החדשים והפרק נחתם.


שמונה שנים, 3 דירות (כולן בעצם באותו הרחוב), אהבה גדולה (שגרה באותה השכונה), בשכונה הפכתי לאבא והלכתי עם הילדה נפוח כטווס, מתאפק מלצעוק "תראו אותי ואת הילדה שלי!". והשלום לשכונה הוא גם השלום לעיר ולגוש הזה, החנוק-אבל-נוח, המלא אנשים אבל מנוכר, תמיד תחרותי מאחורי חזות מוזנחת.


מתגעגע? לא ממש.

מתחרט? ממש לא.

נוסטלגי? לרגע. עוד חודש-חודשיים, וגם זה יעבור.
נכתב על ידי , 7/3/2011 15:07   בקטגוריות אישי, קשישי, אישי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-11/3/2011 07:33
 





כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)