לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

מה מעסיק אותנו בימים טרופים אלה


 

 

 

זה

נכתב על ידי , 28/4/2006 10:16  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-16/5/2006 09:21
 



אל"ף-בי"ת של ההרים: זי"ן


זבל

 

האמנם חלק בלתי נמנע של כל טיול בטבע? האם אפשר אחרת? הסעיף השלישי באמנת הדאגה הסביבתית של המקבילה הניו-זילנדית לחברה להגנת הטבע מבקשת מהמטייל לאסוף זבל, שלו ושל אחרים, וממדגם של ארבעה חודשים באותה ארץ רחוקה, זה עובד להם לא רע בכלל. בארץ נוהגים להידרש לקמפיין המוצלח של הגנה על פרחי בר בשנות השבעים (?) בכל פעם שדנים בחינוך הציבור לשמירה על איכות הסביבה, ואפילו בחג הנוכחי נראה שאם מבקשים מהציבור יפה, חלקו לפחות נענה לבקשה. כותב שורות אלה, נאמן למסורת חוגי סיור, נוהג להסתובב בחיק הטבע כששקית זבל מלאה תלויה בירכתי תרמילו (וכמה ריקות ממתינות בפאוץ'), כפי שמעיד פרט מתוך התמונה שבראש הבלוג:



 

אין לי בדרך-כלל בקשות לקוראיי, אבל בחייכם, זה לא קשה. תשאירו את הטבע במצב לא פחות טוב, ואם אפשר יותר טוב, ממה שקיבלתם אותו. תודה, וחג שמח!

 

 

וכמובן,

 

זה בומרנג.


אתם זורקים כזה, אנחנו מחזירים כזה (וזה רק העובי).

נכתב על ידי , 15/4/2006 14:26   בקטגוריות א"ב של ההרים  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-30/4/2006 12:19
 



שבצ"ק אינטגרטיבי


מוקדם בבוקר, מוקדם מדי. יוצא מהחדר בשקט, לא להעיר אותה, לובש מדים, נועל את הנעליים הגבוהות (ססססאאאאממממקקק הנעליים הקלות החדשות האלה, עוד לא שנתיים וכבר מתחילות להיקרע). גילוח-צחצוח ואודרוב, צריך לאסוף את המ"פ ולנסוע צפונה. מבט החוצה מהחלון, נראה קריר אז אני זורק באוטו מעיל צבאי, שיהיה. מעיל הקבע הישן שלי, שהיה מעיל הזונה של הקצינים ביחידה ונחת אצלי איכשהו. מידה ב', שנת 88' מוטבעת על התווית.

 

מגיעים לבסיס, ולמפגש הבלתי-נמנע עם לירז, קצינת הקישור. האמת שלא קוראים לה לירז, נראה לי ששמה האמיתי רינת, או משהו, אבל נגמר לנו הכוח כבר לעקוב אחרי השינויים בשמות קצינות הקישור שבאות והולכות כמו עונות השנה. פעם היתה לירז, ומאז נקבע, ששם קצינת הקישור שלנו הוא לירז. לירז הנוכחית לא ממש מבסוטה מזה, אבל זה לא ממש עוזר לה.

 

אחרי החתימות על כל טפסי החיול וההרצאה הראשונה, כולם יוצאים להפסקת קפה וסיגריה. גם אני יוצא, אבל מסתפק בקפה. פעם ראשונה שאני לא מעשן במילואים. סססאאאמממקק. ביום-יום כבר לא מתחשק לי לעשן בכלל, אבל מילואים זה משהו אחר. לירז מדליקה סיגריה ואני שואל אותה מה עם הדרגה שלי, ואיזו מין לירז היא בכלל, לירז הקודמת היתה הרבה יותר טובה.

 

אין לי סיגריה אז אני דוחף יד לכיס הפנימי ומחפש משהו שיעסיק אותי, ומוצא דרגות א' של סג"מ, דרגות ב' כנ"ל ודף 4A מצהיב ומקופל.


 

 

אני פותח אותו וקורא:

 

שק"שים
בגדים חמים
מים – 9 ליטר לאיש
אוכל – קנורים, פיתות, ממרחים, ירקות, חומוס, פירות, צ'ופרים
גזיה
פק"ל קפה + סיר
כלי אוכל
פנסים
נשק
פלאפון
עזרה ראשונה
כלי רחצה
חבל?
מצלמה

 

מבט תוהה במפה המצורפת, גירוד קל בראש והגלגלים החלודים נזכרים: רשימת הכנות לטיול עם סיבו וזיו בנחל חימר, ברגילה האחרונה שלי, ינואר 97'. חתיכת היסטוריה.

 

לירז, מעודדת מהחיוך שפשט על שפתיי, מנסה לשנות נושא ושואלת אותי איזה מידה המעיל שלי, כי שלה במידה ג' וגדול עליה. אני אומר לה ששלי ב' אבל שהיא לא תוכל לקבל אותו. פה מתחיל משא ומתן שבסופו אני קובע שאפשר לערוך חילופין, אבל שהיא צריכה לשאת את השם לירז ללא טענות עד שחרורה (הקרב ובא).

 

היא מורידה את הדרגות והתג שלה, אני מוריד את הדרגות שלי וטקס חילופי המעילים מתבצע. אני מבסוט שתקעתי אותה עם מעיל מוכתם ועם רוכסן שלא נסגר. רק בבית אני מגלה שהכיס הפנימי קרוע. תחמנית הלירז הזאת.

 

נכתב על ידי , 11/4/2006 00:07   בקטגוריות תן לשים ת'ראש על דיונה  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ&rsquo;ון ב-4/5/2006 07:27
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)