לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2011

על היתרונות שבמגורים באתר בניה


באחד מאמשים אלו שב לו הקפוצ'ון מעמל יומו, ונכנס ברוורס אל המשעול אשר מוביל לביתו. שכן יש לדעת: משעול זה מוביל אל ארבעה בתים, ורבים בו הדוחק והצפיפות, על כן ייטיב הנהג אם ייכנס אליו ברוורס, ואז קלה תהיה לו היציאה המהירה, עת יגלה כי שכח לקנות חלב, דיבלים או שאר אבות מזון הכרחיים. אמנם, שאר דיירי הפרוייקט טרם נכנסו לבתיהם, כך שכלי רכבם של הקפוצ'ון וזוגתו יכולים לבחור בין שאר מקומות החניה כרצונם (להתחרא בלעז), ובכל זאת טוב להתרגל לעיתות צרה וצוקה.


כך נכנס הקפוצ'ון ברוורס עת זינק מאחוריו פועל בניין ישמעלי ושני דליים בכפותיו. בלם הקפוצ'ון בפתאומיות וראה את הפועל ממשיך בהליכתו. הקפוצ'ון סיים לחנות ויצא מרכבו, רק כדי לראותו נכנס לחצר משפחת צ'ון, ממלא אדמת גינה בדליים ויוצא בהליכה עליזה.


קפוצ'ון: סליחה?

פועל: ?

קפוצ'ון: כן, אתה.

פועל: ??

קפוצ'ון: מה נראה לך שאתה עושה?

פועל: אני?

קפוצ'ון: כן, אתה! הרגע לקחת אדמה מהחצר שלי?

פועל: אההה.... לא ידעתי שגרים בבית הזה.

קפוצ'ון: מה זה משנה אם גרים פה או לא?? אם לא גרים פה זה בסדר לגנוב מפה אדמה?

פועל: אני מצטער, הנה אני מחזיר מיד.

קפוצ'ון: [ממלמל לעצמו] בטח תחזיר אליי ותלך לגנוב ממישהו אחר.

פועל: לא ידעתי שגרים פה, אני נשבע לך.

קפוצ'ון: תחזיר כבר ותלך. [שוב ממלמל] איזה כיף, עוד מעט ביקורת של חברת חשמל.
נכתב על ידי , 4/4/2011 12:07   בקטגוריות בנה ביתך  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-11/4/2011 12:22
 





כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)