לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2007

ישראדרעק


אורן צור, בלוגר-על, עמית ואיש רעים להתרועע, עורך ניסוי במחאה צרכנית.
המטרה יפה בעיניי והכתיבה תמה, אז הנה - עזרתי המינורית.
נכתב על ידי , 19/5/2007 20:12  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-3/6/2007 10:52
 




יש ימים שנמרחים, מבוקר עד ערב, בישיבות, ריאיונות, שיחות מסדרון והפסקות קפה.

יש ימים בהם אתה מזגזג בין נושאים, מנסה לכבות עשרות שריפות עם אצבעון מלא מים, מתמרן ללא-הרף בין אנשים שרק תובעים ותובעים.

יש ימים בהם אתה מרגיש אבוד, משתתף סביל, מחפש את הזנב של עצמך ומחכה שיחשפו את הבלוף שלך.

יש ימים שבערבם אתה מסתכל אחורה ולא ממש מבין לאיפה חמק היום ומה, לעזאזל, השגת בעצם.

אבל מדי פעם, יש יום שבו שיחה אחת של שתי דקות מרוממת כל-כך את הרוח, שהחלטה אחת שלקחת מוכיחה את עצמה, ואתה מרגיש שמשהו אתה עושה נכון, שיש משמעות בהימצאך שם.

מזל.

נכתב על ידי , 10/5/2007 11:08   בקטגוריות הייטק שמייטק  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביליו ב-20/5/2007 20:27
 



לא חשוב על מה (?)*


היום בבוקר שרפתי שעה ב"אוטו דיפו", בזמן שהתקינו לי דיבורית במכונית החדשה. למוד סבל, הכינותי מבעוד מועד תעסוקה – ספר. אחרי ההצלחה שנחלנו בטיול עם קניה ספונטנית של "אבידות" של מיכאל שיינפלד בדרך למטוס, קניתי את ספרו הבא – "בא מלבנון/בכל מקום שהם". בזמן ששרפתי, פרט לקפה מגעיל מהמכונה, הספקתי לסיים את כל חלקו הראשון של הספר, המתאר את חוויותיו של המחבר משירות המילואים שלו בלבנון במלחמה האחרונה. הסיפור, שהוא כל-כך אנושי וכל-כך ארצי שבה אותי לחלוטין ועקר אותי מהשגרה החמימה של גוש דן בשלהי האביב, אל הקיץ הקודם.

 

בקיץ הקודם, הפלוגה שלנו הייתה במילואים ושוחררה ביום חטיפתם של אהוד גולדווסר ואלדד רגב. החטיבה שלנו גויסה בצו 8 ואז הצו בוטל, שוחזר, הוקפא והופשר. לבסוף גויסנו (רק הקצינים) ליומיים, ביום הפסקת האש ואז שוחררנו. ניתן לומר שחלקנו במלחמה הסתכם בטלפונים מציקים למ"פ למה עוד לא גויסנו והטחת חפצים כבדים במכשירי טלוויזיה, תוך קללות נמרצות.

 

מאז המלחמה, הפלוגה ביצעה עשרות ימי מילואים, כשרובם נפלו על הטיול. מאז שובי הספקתי כבר להיות יומיים באיזה אימון, בשבוע הבא יש לי עוד יומיים ועוד היד נטויה. בכל זאת הספר טלטל אותי להבנה שצריך לעשות יותר.

 

לא השתתפתי בהפגנה כבר שבע או שמונה שנים, אני מניח. התעייפתי, מאסתי, עברתי לצד המתלונן ולא פועל, טרדות היומיום העסיקו אותי. גם יש את משחק הכדורסל השבועי בליל חמישי. אבל הבנתי שאני צריך לשים הכל בצד לערב אחד (ואולי ליותר?), לשנות במעט את סדר העדיפויות שלי. לפני שנה וקצת שאלתי "למה?" ונראה לי שההמשך הטבעי הוא להזמין את כל מי שהפוסט ההוא נגע בו מעט, ואולי כמה שלא הפוסט, אלא המציאות נגעה בהם, לכיכר בערב חמישי. אז אורן - ניפגש, ותשמור לי בירה לאח"כ.





(* מתוך שיר הילדים הידוע)

נכתב על ידי , 2/5/2007 20:29  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-9/5/2007 21:39
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)