לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2014

כשנשארת בלי על מה ולמה


הייתי בסביבה, היה לי זמן לשרוף, קפצתי לבקר במשרד הקודם.

 

בטעות (של מי?) נשאר לי תג כניסה עודף לבניין, והיה משעשע לראות שהאח הגדול פספס את העובדה הזו והתג עדיין עובד, אבל בכניסה למשרד עצמו היתה אדמינית מהדור שלא ידע את יוסף, והיא התעקשה שאחתום על תג מבקר. הפעם לא חתמתי בתור "יאסר", ודחפתי את התג בהפגנתיות לתוך התרמיל. 

 

החבר'ה שלי שעוד שם שמחו לראות אותי, והשמחה היתה הדדית. פרגנו על העבודה החדשה, הראו לי את המוק-אפים של המוצר החדש (נראים יפים), דיברנו על הזמנים שהיו וצחקנו הרבה. סוג של קלוז'ר חיובי.

 

תובנה מעניינת צצה לי במעלית. יחד איתי נכנס עובד נוסף מאותה החברה, שלא זיהה אותי (בין אם כי היה שקוע בסלולרי שלו ובין אם כי היה שקוע בתחת של עצמו במשך שלוש שנות עבודתנו המשותפת). הבחור נשען על קיר המעלית עם הסלולרי ביד בפוזה מוכרת, ולפתע הבנתי: שלוש שנים נשענתי כך על קיר המעלית, בדרכי למעלה ובדרכי למטה. והנה, רק עזבתי את המקום הזה ואני עומד במעלית זקוף, בלי צורך במשען.

 

 

ימי (א)בטלה: 59 (בטלה, עאלק, לפי כמות הימים בה אני מתעסק בעבודה החדשה אפשר לחשוב שכבר התחלתי).

כמות TODOs שבוצעה עד כה: 286

ק"מ ריצה בשדות בינתיים: 135.7 

ימי (א)בטלה שנותרו: 2

נכתב על ידי , 29/5/2014 18:22   בקטגוריות הייטק שמייטק  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-5/6/2014 16:49
 



ובתיבה משה הקטן, לחם גדול ורך (*)


"The times, they are a-changing" שר רוברט צימרמן, ואכן כך הם. וגם הדרך לטייל השתנתה לה עם הזמן. ואם פעם היית מטייל עם מפת דרכים וכרטיס חיוג, היום יש שלל ג'יפיאסים ואפליקציות וטלפונים רועמים (roaming) בין רשתות.

 

ובכל זאת, בחופשת הפסח בה לקחנו לראשונה את דורה ודייגו אל מחוץ לארץ הקודש, לקחנו טלפון סלולרי אחד בלבד, מטעמי חסכון (ועצלות). וכך נאלצנו להיזכר בטכניקות ארכאיות, טרום ימי הזמינות התמידית. במקום "אני הולך עם דורה לקרוסלה, לכי עם דייגו לספינת הפיראטים וצלצלי אליי כשתסיימו" מצאנו את "ניפגש מחוץ למתקן עם המטוסים בעוד חצי שעה" וכמותו את "דורה ואני נחתוך לאגם ממערב, נפגוש אתכם ליד המגדל בעוד שלושת רבעי שעה או שעה". מדהים לגלות שהיתה כאן אינטראקציה גם לפני ימי הסלולר!


 

ימי (א)בטלה: 42

כמות TODOs שבוצעה עד כה: 223

ק"מ ריצה בשדות בינתיים: 100.5 

Lead-ים פעילים: 0 (הקפאתי את כולם כי אמרתי כן עקרוני להצעה. נחכה לחתימה הרשמית)

 

(*) "משה בתיבה", נוסח דייגו, פסח התשע"ד

נכתב על ידי , 12/5/2014 15:07   בקטגוריות אבאמא  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-14/5/2014 17:05
 





כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)