לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הרפתקאות הצב-נחש


אח שלי גיבור, In the country

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

7/2006

זריקת מורל קטנה באמשים טרופים אלו


זוכרים את זה? אז הנה מה שנחת על שולחני השבוע (וכבר גייסתי! גייסתי! עזבו אותי!):

 

"בחור ברמה אישית גבוהה, תקשורתי, נחמד, דינאמי, בעל שמחת חיים, אחראי ואהוד על הסובבים אותו. ניחן ביכולת למידה עצמית גבוהה ותפיסה מהירה, בעל מוטיבציה גבוהה."

 


 

 ועוד משהו משמח: הבלוג הזה הוא המקום הראשון בגוגל אם מחפשים "אחיות סקסיות"! כבוד!

נכתב על ידי , 31/7/2006 14:29  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קפוצ'ון ב-2/8/2006 13:27
 



סוף שבוע בכפר


(רשימת מצאי)

 

כבישים ריקים הלוך.
שש-שבע אזעקות.
כמה נפילות (איבדתי את הספירה).
מזג אויר נוח. אויר קריר וצלול. לישון עם חלונות פתוחים.
להדריך את הרס"פית על המחשב.
לראות קצת תמונות מאלסקה.
להתרגש מאולטרה סאונד של האחיינית שלי שבדרך. מאוד.
שלוש ארוחות מצוינות.
טיפים על ברזיל עם רון הבן וחברתו. וקצת על ארגנטינה.
לתת לנפיל טיפים על ניו-זילנד.
שני אבטיחים קטנים, ישר מהמקשה.
לשחק עם שתי כלבות וכלב אחד.
להאכיל את סבתא בכף.
כמה שיחות על "המצב".
הרבה SMS-ים בנוסחים שונים של "מה עם צו 8?"
כבישים ריקים חזור.

נכתב על ידי , 29/7/2006 20:41  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסנננרק ב-1/8/2006 12:15
 



הפיתון מכיש שנית


קפוצ'ון: זה לא יכול להמשיך ככה. כל שנייה אימייל ממך, למה זה ולמה זה. ישיבת תהליך שבועית. ישיבה שבועית עם ה QA. ישיבת תוכנית עבודה חודשית, עם ישיבת הכנה דו שבועית וישיבת הכנה לישיבת הכנה. ומדי פעם – סתם ישיבה, על עוד משהו. די, אני צריך גם לעבוד מדי פעם.
פיתון: טוב, אני מזמן לנו ישיבה כדי לבחון איך לייעל את התהליך.

 



פיתון במסדרון, 13:45: אהלן.
קפוצ'ון במסדרון: המממ.
פיתון: אתה שומע, הצטברו לי המון דברים באאוטלוק, ואני לא מצליח לרוקן אותו עם כל הבלגאן שיש פה. אני הולך הביתה לחצי יום כדי לנקות אותו. ביי.
קפוצ'ון (בלב): בטח, אין בעיה, כי כולנו מצליחים נהדר גם "לנקות את האאוטלוק" וגם לעבוד, או "בלגאן", כמו שאתה קורא לזה, בין לבין.

 



פיתון באימייל: מחר אני וצפעון (ראש צוות אחר שכפוף לו) לא נהיה פה. יש לנו הרבה נושאים לדון בהם, לעבור על באגים וכו', אז נשב בשקט בבית שלי כדי שכל הרעש במשרד לא יפריע לו.
קפוצ'ון (פותח חלון וזועק): ומשלמים לך בשביל זה??? מצד שני, אם הייתי יודע שזה הפתרון, הייתי מתחיל לעשות "רעש במשרד" עוד מזמן.

נכתב על ידי , 24/7/2006 18:44   בקטגוריות הייטק שמייטק  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיכה חשמלית ב-22/12/2006 15:31
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 48

Google:  kapoochon

תמונה




61,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפוצ'ון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפוצ'ון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)