לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

דמעה שקפאה בשלג.


אני לא יודע איפה זה היה בדיוק, או מתי, או בן כמה הייתי. אני רק זוכר שהכל היה לבן. זו הייתה הפעם הראשונה בחיי שראיתי שלג.

"עם הפנים ל(שם)!" צעק עלינו אחד מהם.

'שם' היה מקום מסויים, רק שלא הבנתי, בגלל המבטא הכבד.

אבא כיוון אותי. הלכתי אחריו. אחרי כולם. ידעתי שהוא יבין.

אבא אמר לי לעצום את עייני.

סמכתי על אבא בעיניים עצומות.

עיני נעצמו בלי לשאול שאלות.

"תחזיק לי את היד וכשאני אפול, תיפול איתי ואל תעזוב.

אנחנו משחקים משחק. תתנהג כאילו התעלפת, ככה בעתיד, יהיה לך תפקיד." לחש לי אבי.

פתאום שמעתי ירייה, את העיניים השארתי סגורות, כמו שהבטחתי לאבא.

ואז אבא נפל

משך אותי אחריו.

הסתכלתי על אבא.

"תמשיך לעצום את העיניים ואל תזוז. תשחק את המשחק." אמר לי אבא ודמעה חמה זלגה על לחיו וקפאה בשלג הלבן.

הדם של כל הנורים התפשט בשלג. מאותו הרגע, על אף היותי ילד קטן, הבנתי שמשחק זה לא. הבנתי שאת אבא לא אראה עוד.

שמעתי פסיעות של אותם האנשים עם הרובים, של אותם האנשים הרעים שפקדו עלינו להסתובב ל'שם', האנשים ששנאו את אבא. לא פקחתי עיניים, כמו שהבטחתי לאבא. לאחר הרבה זמן בקור החלטתי שמספיק. קמתי וברחתי משם.

לא הסתכלתי לאחור. הבטחתי שלא אחזור לשם עוד. הבטחתי שאזכור זאת לעולם.

הצטערתי שהשארתי שם את אבא.

 

למרות שביום איחור, זה תמיד תקף,

יהיה זכרם של כל הנספים ברוך.

נזכור ולא נשכח. לא יהיה מי שימשיך וייספר אם לא אנחנו. אז לא נשכח.

 

 

_
   Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 22/4/2009 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)