לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

השאלון הנפוץ ביותר בזמננו:P:


לקוח מבלוגה של clara:):):)

אפילו שנראה לי שעניתי עליו לא מזמן... בא לי שוב... זה שונה קצת:P:


אז שאלון על הבן האידיאלי:

 

1. זה עם הפירסינג : לא...

2. זה עם הצבעים בשיער: לא...חחח

3.הכוסון: כן, כאילו דההה(בואו כבר, למה אתם מתחבאים?!?!?!:P:)

4.השמן: אמ... תלוי איזה גודל...:P:

5. הגותי : לא!!!

6.הילד הקטן שלא הספיק להתבגר: לא!!!

7. זה שנראה אחריי תאונה : מה?!

8. זה עם הכושר המעולה : מעולה?! ושכל היום הוא יהיה במכון כושר?! לא... אבל כן... ברור... פשוט בלי הגזמה...

9. זה עם הקוצים: אמ... לא, עזבו... זה דיי מכוער בד"כ...

10. זה עם השיער הארוך: ארוך מאוד לא... אבל ארוך יחסית לבנים זה בסדר:P:

11. זה שמתבשם יותר מידי : יותר מדי גם לא... חחחח מתחיל להימאס עליי השאלון...:P:

 

1. זה שמתוסכל מהמראה שלו : לא, ממש לא!!!

2. האנורקס: לא, שיקיא בבית אחר:S חחחח

3. המצחיק : חשוב ביותר... אבל שיצחיק, לא רק יחוש כזה:P:

4. הרוקיסט: אפשר... לא יודעת...

5. העשיר: אני לא אתנגד... אבל בגילי לא חושבים על כסף במובנים כאלו...:P:

6. מושי כזה : מושי?! אין כזה דבר מושלם... אבל בכיוון של מושי יהיה נחמד מאוד:P:

7. זה ששומר סודות: כדאי לו...

8. הרכלן: כן...:):):)חחחחחחחחחחחחחחח

9. החנון הרגיש: חנון רגיש? זה נשמע דפוק כזה שילוב כזה מוזר...:P: לא יודעת...

10. חסר בטחון: כדאי, מאשר שיחוש יותר מדי ת'צמו...

11. הערס:  איו!!!

12.זה שחש מלך העולם: לא... למה מי הוא?!

13. הטיפש: לא לידי...

14. המקובל: כן, מה שבא לו נראה לי...:S

15. האדיש: לא יותר מדי אדיש והכל יהיה טוב:P: (*** היערת ביניים: הווו... האוס!!!)  

16. הספורטאי: השאלה לא חוזרת?!?!?!

17. המגניב:מגניב?! תיאור דפוק...חחח

18. המטאליסט: הא?!...

 

1. שר: לא נראה לי... יכול לדעת לשיר... למה שאני אמנע ממנו?!...:P:

2. מנגן: לא יודעת... לא אוהבת את זה אבל כל אחד ותחביביו...

3. רוקד: כן... אולי זה יהיה נחמד כל עוד הוא לא ייצא הומו:P:

4.זה שאוהב את הקניון: לא... אני לא משוגעת על קניונים...

5. האיינשטיין: אמ... עד כדי כך חכם?!...

6. מבזבז: שיבזבז...:S

7.מקשקש בשכל: עוף, טוס(=טוב) ותאכל מרק...:P:

8. הכי אוהב אותך בעולם: אמ... זה מה שהוא אומר...

9. שיספר לך הכל: כן...

10.שיצייר: אמ... מה זה שיצייר?! פסדר... מה אכפת לי?!

11. צמחוני: בכיף...

12. שאוהב לשחק בבובות: חחחחח אם זה כולל בראציות:P:

13. שאוהב לעשות לך צמות: חחחחחחחח זה שאלון על חבר אידיאלי לבנות או חבר אידיאלי לבנים?!?!?!

14. שאוהב להחמיא : כן... שיהיה חמוד... ברור...:P:

 


***תעשו טובה, אין בן מושלם... גם לא בת מושלמת... אבל בנים מוזרים יותר... חחח:P: כולם אותו הדבר ובכל זאת לא מבינים אותם, גם אם נראה שכן...

 




 

 


 

 

אוהבת-

(אני הכנתי:P:)

נכתב על ידי מיטל 3> , 21/4/2006 16:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -בלוג התחרויות של ישרא-בלוג- ב-27/4/2006 21:18



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)