לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

תחרות!!!+תמונות שלי לתחרות:):):)


אני משתתפת בתחרות, בבלוג הזה- http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=237284

אני אמורה לספר על עצמי ולשים תמונות... אז זה מה שאני עושה עכשיו... ומי שיהיה ממש חמוד ולא יהיה אכפת לו אז שיצביע לי בבלוג שנמצא למעלה...(http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=237284 = ולבורים שביניכם- הנה הוא נמצא פה...חחחח:P:)

את תצביעו לי, תהיו חמודים... מי שירצה אני אלנקק אותו... אוהבת אתכם!!!(תזכרו את זה...חחחח) כן, אני מנסה לשחד:P:

 

 

אז הנה כמה דברים על עצמי... מי שאין לו סבלנות... יש בסוף הפוסט תמונות:P:

 

קוראים לי מיטל ואני בת 14 וחצי,זה הבלוג שלי כפי שאתם רואים ואני אוהבת אותו המון המון המון... משתדלת לעדכן כמה שיותר:P:, משתדלת לשמוח רוב הזמן, אני דיי מצחיקה, לא?!:P:אני מנגנת בגיטרה- מגמה בבצפר... אין משהו יותר טוב... אבל זה לא כזה נורא... אני ממש רחוקה מלהיות מרוקאית אבל אני כן מתעצבנת מהר...

נספר לכם על התחביבים שלי?! טוב, נו... כי אתם חמודים... כבר הזכרתי שאני אוהבת אתכם?!?!?!:P:

אז... אני אוהבת לרוץ, זה מרגיע ומשחרר וזה כיף...:P:,המקצוע שאני הכי אוהבת זה ביולוגייה,ואני גם (דיי)אוהבת ערבית,אני נוהגת לשיר במקלחת(עדיף שלא מחוצה לה- אחרת זה מסוכן...:P:),אני אוהבת לרקוד... התחלתי לאהוב בלט אבל עכשיו זה כבר גיל מאוחר מדי כדי להתחיל, לא?!...,אוהבת כל מה שקשור בעיצוב, איפור, ובגדים,חחחח אבל אני לא פקצע או משהו כזה... אני סתם מותק:P: וחמודה וצנועה...אני אוהבת חיות... בעיקר- כלבים ואריות וכשהייתי קטנה תמיד רציתי ג’ירפה(תקנו לי ליומולדת?...)

 

 

סיכמתי על עצמי מספיק... אתם בטח רוצים את התמונות... טוב... אבל תצביעו לי פליז!!! לNיטי מס' 12... תצביעו בבלוג של הילדה שכתבתי למעלה:):):) תהיו חמודים......

 

 




 





 

 

טוב... זה נראה לי מספיק... אם צריך עוד אשמח לשמוע:):):) תצביעו לי מותקים!!!

 

 

 

כבר הזכרתי שאני אוהבת אתכם?!?!?!:P:

 

 

 




נכתב על ידי מיטל 3> , 21/4/2006 23:20  
114 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטי ב-6/6/2006 13:54



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)