לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

השאלון הכי ארוך בישרא+תמונה+פרסים:P:^^




שם: מיטל... לא?!...חח...
מזל: בתולה... (***הערת ביניים: לא לעוד הרבה זמן...)
ארץ לידה: גרמנייה...
עיר לידה: מינכן
מוצא: אמ... גרמנייה- פולנייה- ורוסייה...
צבע חביב: צהוב וורוד
צבע עיניים: ירוק
צבע שיער: גם ירוק... חחח סתם, שטני...

גובה: 1.56 או 57...

זמר: אהוב?! רמי קליינשטיין אבל אני אוהבת את מאיה בוסקילה ואת שירי מיימון כזמרות...
זמרת: אה... אופס... טוב... מה שלמעלה...
להקה: יש לי כמות נחמדה...
מנגינה שמתנגנת לכם בראש: and she will be loved
עונה אהובה:קיץ ואביב... אבל יותר קיץ^^:P:...
חיה שאתה הכי מתחבר אליה: מבחינת אישיות?!... חחח לא יודעת... אבל אני אוהבת כלבים... מאוד... זה אומר עליי משהו?!:P:
אבן אהובה: אמ... אני לא זוכרת איך קוראים לאחת אבל לשנייה שאני גם הכי אוהבת אז עין הנמר...:P:
סגנון לבוש: אמ... יש לי 2 סוגים אהובים- רשמי כזה ומגניב כמו של אנשים חשובים... וחגיגיים כמו למועדון בקיץ- יש לי רק גופיות ... אולי חוץ מאיזה 5 חולצות שרוולים...חחחח
מאמין במיסטיקה? כן... כמעט תמיד:P:
אם כן, במה? חחח כל הקלפים... הטארוט קוראים לזה... נומרולוגייה, גרפולוגייה ועוד:P:

מאמין באלוקים?כן...
שומר כשרות? חלקית... טוב- כן:):):)

שומר שבת? לא...
צם בכיפור? כן... יש סיבות... בד"כ...:P:
זכר\נקבה? הא?! את מי אתה שואל?!...חחח
איפור\בלי איפור: עם, דההה...חחחח
לק בציפורניים? הכל חוץ משחור אני חושבת...

בושם אהוב: יש לי המון...- בושם של בריטני ואחד מדהים של Dior ועוד אחד מדהים של TRUE STAR ועוד, ועוד, ועוד!!!...חחחח
ניחוחות אהובים: -(?!)
שמיים\ארץ: שניהם?!
אש\מים: אש בנשמה... מים על הגוף:P:חח
ים\יבשה: יבשה!!!
שמש\ירח: שמש...
חמוץ\מתוק: מתוק!!!
חריף\מלוח: חריף...

תלתלים\חלק: חלק או גלי...בקבוקונים...
שחור\בלונדיני: בלונדיני
חיבוק\נשיקה: נשיקה...
סקס\אהבה: שניהם- דההה...
מדבר\טונדרה(מדבר קור): מדבר...
מישור\הרים: מישור
כסף\זהב: כסף וזהב לבן...
שחור\לבן: לבן
טראנס\האוס: האוס...
לועזי\ישראלי: לועזי... על מה מדברים רק?!:P:
מסנג'ר\אייסיקיו: מסנג'ר...
 
האם אי פעם:
עישנת סיגריות? כן... רק לא...חחח...
שתית אלכוהול? אולי(?!:P:)
נטלת סמים?ממש...
איזה? איזה שאתה...
תרופות הרגעה? לא...
כדורי שינה? לא...
נישקת את בן המין השני? לא...
שכבת עם בן מינך? אה הא...לא...
אם כן, איך היה? חחחחח
חתכת את עצמך? כן אבל לא ככה... מסכין סטעות ומקופסאת שימורים...
שברת משו מעצבים? יש מצב רק שאני לא זוכרת עכשיו...
היית בים המלח? כן, והיה כיף...
היית בחרמון? מי לא?!...
פילחת משהו מחנות? חחח ממש ממזמן...
בגדת בבת זוגך? לא...
ניסית פעם טריפ? מה זה?...
היית בהודו? לא...
עשית סיאנס? לא...
הלכת למכשפה: חחחחח מה?!...
פתחו לך בטארוט? באינטרנט נחשב?!:P:
היית באנונימוס? מה?!
ביקרת במשחטה? לא... טפו, טפו, טפו...
איך תקרא לילדים שלך: לבנים: רועי, איתי, דבש, אייל,סקיי, תומר זה יפה אבל יש לי בן- דוד כזה... לבנות: דבש, נוגה, ליאת, תמר...
מה השם של הורייך? לא להתלהב...

של אחים שלך? -
של חיות הבית שלך? לדג?!:P:
יש לך פוביות? אני קלסטרופובית חלקית:P: ואני פוחדת מגו'קים וכאלה... אבל מי לא?!:P:
פירסינג? 3 באוזניים...
קעקוע?לא ולא:P:...
מוסיקה שאתה שומע? השאלה נשאלה, לא?!
מזלות שאתה לא מסתדר איתם? אמ... נראה לי שגדי בעיקר...
מאמין שיש חיים אחרי המוות?כן...מקווה...
מפחד למות? כן... אתם לא?!...
צבע אהוב: למה השאלות ממשיכות לחזור?!:P:
מאכל אהוב: לאזנייה ואוכל הודי... לא שיש קשר:P:...
ארץ אהובה: גרמנייה... רק בגלל הארץ ועוד כמה דברים..., ישראל,קנדה->מאיוש' I LOVE YOU!!!, וניו- יורק נראית ממש שווה... כמו גם- איטלייה שבה מילאנו השווה... למיטל יש תוכניות...^^ אבל קודם שבדייה- כל הכוסונים...:P:
עיר אהובה: מינכן, ת"א, רמת אביב ג', ניו- יורק, מילאנו, לונדון שבקנדה...
סרט אהוב:
תכנית טלוויזיה אהובה: אמ... לא זוכרת עכשיו...
משקה אהוב: מיץ תפוזים, דיאט קולה, שמפנייה...
חג אהוב: חנוכה...
בעל חיים בבית? די עם השאלות החוזרות... מה, אין לכם מה לשאול?!...
קולה או פאנטה? קולה
קולה או ספרייט? קולה וספרייט
ספרייט או פאנטה? מה הקטע שלכם עם פאנטה? ספרייט...
מים או סודה? מים... נו... מה הדפקטיות?!...
פיצה או המבורגר? שונאת את שניהם...
מקדונלדס או בורגראנץ'? אמ... לא בטוחה... שניהם שווים...
מקדונלדס או ברגרקינג? עוד פעם התחלנו... מקדונלדס...
בורגרקינג או בורגרסבאר? מה הרשת הלא ידועה הזאתי?!
הצ'יפס של מקדונלנדס או של בורגראנץ'? של בורגראנץ'...
ארוחת ילדים או ארוחה בינונית? ילדים...
ארוחה בינונית או ארוחה גדולה? בינונית נו... מגדילים ת'מינון...
מיץ ענבים או תפוזים? תפוזים
מיץ תפוזים או תפוחים? תפוזים... שלאות מפגרות... אני מתחילה למחוק...
סרט מצויר או לא? לא...
תוכנית מצוירת או לא? תלוי איזו תוכנית^^:P: אבל בד"כ לא...
דוד או דודה? דודה
זכר או נקבה? זכר
אלי יצפאן או יאיר לפיד? יאיר לפיד
פספוסים או ארץ נהדרת? פספוסים... ארץ נהדרת נחלשה...:P:
פורום או אתר? אתר
חו"ל או הארץ? חו"ל וקצת הארץ:P:
מסוק או מטוס? מטוס
אל-על או ארקיע? אל-על
חיילת או שוטרת? חיילת
מה אתה לובש עכשיו? גופיית פיג'מה ומכנס ארוך רגיל...
לובש גרביים? לא
מעשן? שאלתם יא משעממים...
אוהב בננות? כן
יום אהוב בשבוע: אין כזה?!...
מקום בילוי מושלם לחבר'ה בשישי בערב: אין דבר כזה מושלם... קודם תמצאו לי את כל החבר'ה המושלמים...
אתה אוהב את הים?לא
את מי היית לוקחת לאי בודד לחודש שלם? אותו...
לאן היית רוצה לטוס עכשיו? למאי שוב פעם... כאילו דההה!!!
איפה אתה רוצה להיות כרגע? שמה...
פעם טעמת קרח?כן... SO?!
פעם אכלת את הקליפה של הגרעינים? איכס...
טעמת פעם מסטיק בטעם אננס? לא
ובטעם לימון? אולי
ובטעם נענע?כן...

מה הדבר שבחיים לא תעשה? מה שכולם עושים?!חחחח סתם... זה התאים כזה:P:
תספר בדיחה: טוב... איך קוראים לבוטקה של השומר בבית- קברות?! תשו'בה: פינת החיי!!!חה חה חה:P:
מה הפאדיחה הכי גדולה שקרתה לך אי פעם? בקנדה... נראה לי שזה היה דיי השיא:P:חחחח
אתה בצופים? איכס...
אתה בתנועת נוער כלשהי? לא ממש...
אתה בחוגים? כן
איזה? לעיתים רחוקות- נל"נ... וגם ב-ZAZA!!!
אוהבים שעווה? לא...
היית פעם במוזיאון השעווה?לא יודעת...
הכנת פעם יד משעווה? כן וזה נמס...חחחח
שיחקת פעם עם שעווה של נר חם? כן
היה כיף? לא
האם פגשת פעם מפורסם מחו"ל? לא נראה לי...
ומהארץ? כן, אבל לא דיברתי איתה...
ואת זה מהארץ? באיזה משהו בת"א... היו שמה דיי הרבה...
מה תרצה להיות כשתהיה גדול? הרבה דברים... חחח סתם... אמ... או רופאה או מעצבת אופנה או דוגמנית(***הערת ביניים- למידות גדולות במצבי)...
תרצה להיות גנן? דפוק...
אתה מזדהה עם סינדרלה? אין כאלו גברים... את סינדרלה מצאתי בשנייה שנולדתי... א-מא שלי מצאה והרגישה אותה קצת לפני:P:
טי-שירט או חולצות פולו? טי שירט

ג'ינס או טרנינג? ג'ינס
עלית או אוסם? עלית...
איזה דאודורנט אתה משתמש? של כיף ושל קרליין ושל ד"ר פישר ועוד אחד של ד"ר פישר...חחח יש לי הרבה:P:
שם בושם? כן
אם כן איזה? כל פעם משהו אחר... מגוונים כאילו...
אתה בחדר לבד או עם אח\ות? לבד
לאיזה קניון אתה הולך בד"כ? זה שלידי...
פרצו לך פעם לבית?כן...
מדגסקר או עידן הקרח? מדגסקר...
מה אתה מעדיף-כוסות פלסטיק חד פעמיות,כוסות מצויריות,כוסות זכוכית? מצויירות
כוסות יין ארוכות ודקות או כוסות בירה רחבות וקצרות? ארוכות ודקות!!!

האם שתי אי-פעם אלכוהול? אולי...
האם אי-פעם ענית על שאלון כזה ארוך? לא יודעת אם עד- כדי כך... אני צריכה לבדוק באמת את האורך:P:
אתה קונה מותגים? מדי- פעם...
פוקס או הוניגמן? פוקס...דההה
קסטרו או לי קופר? קסטרו!!!
דיזל או קרוקר? קרוקר
שטר או מטבעות? שטר...
אוהב את בית הספר שלך? לא ממש
מה אתה עושה כשמשעמם לך?את זה...
אתה לומד ביסודי/תיכון/חטיבה/צבא/לא לומד? חטיבה...
רוצה להמשיך ת'שאלון הזה? לא ממש...
מה הצבע השולט בארון הבגדים שלך? אמ... וואי... שאלה טובה...לא בדקתי השנה:P:
ובמגירת הלבנים? בחור, לבן, וורוד, אדום, כתום, ירוק, צהוב... טוב- בכל הצבעים...
מה אתה שונא? אותך...
מה אתה אוהב? אוכל...
למה התחפשת בפורים? אמ... אה... אייל של סנטה...
קיבלת משלוח מנות שווה או עלוב? אני קצת גדולה בשביל זה...:P:סתם, אבל שירי הביאה לי משלוח מנות...
אצל מי בד"כ אתה חוגג את פסח? דודים...
מניף דגלים כמו כולם? הא?! ממש כמו כולם...חחחח
מה עדיף-ספריי קצף ענקקקקק ב-50 שקל,או 6 ספריים קצף קטנים ב-40? לא הייתי קונה אפחד... שונאת קצף...
ליד מי אתה יושב בכיתה? מצבים משתנים:P:
אתה שומע שיר ברקע? עכשיו כבר לא... בתחילת השאלון המטומטם הזה- כן...
אתה טיפוס של ספורט? לא בדיוק...
אוהב לצייר? לא בדיוק...
מה הכישרון שלך? עוד לא מצאתי אותו... הוא חבוי בי... או שפשוט בבוקר אני לא זוכרת:P:
מנגן על כלי נגינה כלשהו? לצערי...חחח
אם כן על איזה? גיטרה
יש לך פלאפון? דהההה
צבעוני? כנ"ל
של איזו חברה? סוני אריקסון... ואם לא זאת הכוונה אז אורנג'...
כמה עלו השיחות שלך בחודש האחרון? לא יודעת... נראה לי ש-20 ש"ח אבל נראה לי שיותר בעצם...
מה התשלום שיחות הכי גבוה שלך? -(?!)
אוהבים תותים עם קצפת? כן...
תותים עם שוקולד? דההה
איזה ארטיק אתה הכי אוהב? יש לי הרבה... מגנום, נוק אאוט... טילון, או איך שלא כותבים את זה...:P:

איזה טעם גלידה? פררו רושה...
בוופל או כוס? בכוס
אתה אוהב לשיר? כן

ולרקוד? כן
איזה מפלגה רצית שתנצח? כולם אותו חרא...
גם לך כואב עכשיו הגב? כן
אתה אוהב את כתב היד שלך? לא יודעת...
ימני או שמאלי? ימני
צבע שיער אהוב? בלונדיני...
צבע עיניים אהוב? ירוק וחום... אני עוד מתלבטת:P:


וואו... הייתם מאמינים?! השאלון הכי ארוך בישרא- והוא נגמר...חחחח סופסוף... שאלון דפוק...


 

אני יודעת שאתם מתוקים ושאתם מגיבים לי אבל אני לא יכולה להגיב כי יש לי בעייה במחשב... אבל אני קוראת את התגובות שליכם חמודים שלי... המשיכו כך!!!

 


לוב יו!!! מי שקרא את הכל והוא ממש חמוד גם יקרא את זה כנראה ויכול לבקש ממני גליטר... רק באנגלית ושיגיד לי מה לכתוב בו... אוהבת אתכם!!!:):):)



ד"א- יש לי עיצוב חדש... ועיצב לי בלוג מהמם... ואת הכותרת אני עיצבתי... תודה גם על החתימה המהממת הזאתי...:):):) אוהבת-

 

ותגיבו!!!


עריכה:

אני משתתפת בתחרות הבלוג הכי יפה... בבלוג הזה- http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=252300

תצביעו לבלוג שלי!!! מווואה!!!


 

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 3/6/2006 10:44  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nיטי ב-3/6/2006 17:41



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)