לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מאי!!! i actually saw u!!! אחרי שנה בחו"ל!!!


אז כן, כן... מאי עלייה אני מדברת כבר במשך שנתיים אבל בזמן האחרון אפילו עוד יותר נחתה ביום רביעי בערב עם אחייה המהמם שלא שם עליי, נסלח לו כי יש לו חברה אבל עדיין אני רוצה אותו... חחח אני התגעגעתי, לשניהם... מתוקים שלי אוהבת אתכם המון!!!

היה כ"כ מרגש... כ"כ כיף, מוזר, וואי, רגיל, כאילו אשת -ה- סודות שלי נחתה בארץ היום אחרי שנה שלא ראיתי אותה... וואו:):):)

אז חיבקתי אותה ראשונה... חחח כן, כן... יעל גברתי עלייך יא סתומה... יאייי!!!:P:

השומר כל הזמן העיר לנו לזוז כי עמדנו באמצע קרובות מדי לאיפה שהם יוצאים והפרענו לפי מה שהוא חשב... דפוק... אבל פחד מאיתנו... לא עשה כלום... חיחי... ואחרי מלא זמן מאי הגיעה... יאייי היא ואיתי... חיבקתי אותה ואז ישר קפצתי על איתי חחחח כ"כ שמחתי כבר לא ידעתי אל מי ללכת ואיך להגיב... זה היה כ"כ מוזר לראות אותה... וכ"כ כיף...

כמה דק' (= 20-30) חחחח לפני שהיא הגיעה אני הייתי בכזה לחץ... וואי... אני רעדתי והזזתי רגליים בכוונה אבל לא הצלחתי להפסיק והעיניים כאבו לי ופשוט האסימון נפל, זה ממש מה שקרה, הראש, הבטן, הכל הופעל, שירי, בואי כבר ליהוד!!!חחח


נפגשנו אצל סמדר ומאי באה!!!

היינו-

אני, אביבי, סמדר, גילי, שקד החום, דניס, יובל, ירדן, בן ואיך אפשר לשכוח- מאי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היה ממש נחמד כזה... התרגשתי בשביל מי שהכיר אותה... כזה נחמד כזה... חיחי היא כזאתי מותק... מאי- את כזאתי מותק... :):):)חחח

הלכנו ב-12 וחצי כי דוד של מאי צלצל שהוא הגיע אבל הוא בעצם בא לבית שלי כי לשמה הוא הביא את מאי ושתינו הלכנו יחד לסמדר קצת אחרי שהיינו אצלי... אז הוא ידע להגיע אליי כי מאי לא אמרה לו חחחח אז פסדר, רצנו דיי הרבה, אני פחות כי הייתי עם כפכפים:P:


 אני רוצה ללכת לים או לבריכה!!! בא לי כבר... יואו יטס לייק קיץ!!! חחח


מאי כל הזמן מדברת באנגלית, הא, מאי?! חחח כל הזמן דוחפת מילים באנגלית אבל שיהיה לה בכיף זה נחמד כזה...

חחחח:):):) זה כיף לשמוע את זה, זה כזה מיוחד, חיחי:P:


הפוני שלי יפה אחרי שכולכם כבר ראיתם??? תגידו, אני רוצה לדעת מה באמת חשבת...


למיטל משעמם ולמיטל נמאס ומיטל מרגישה קצת עייפה בשעה 1 בלילה... אז מיטל עולה למעלה, אולי לישון אולי לא, מיטל תחליט אח"כ אם טוב אין לי חרוז... מיטל...

זוכר את השיר שלנו?!:P:


זהו ללילה זה...

לילה טוב...

אוהבת המון- אותך, אותך, אותך, אותך, אותך, אותך, אותך ושלא תחשוב ששכחתי אותך, ואותך כמובן no offence חחח מאיוש' גמני אתחיל בגללך:P:

אוהבת המונים אותך ואותך ואותך ואותך ואת כל שאר הרשימה שכתובה למעלה...

נתראה ב-next time חיחיחי


 

 

 


נ.ב.- סורי שלא אמרתי שלום לכולם כמו שצריך והלכתי כ"כ מהר פשוט היינו חייבות לרוץ כי גם- ככה דוד שלה כבר חיכה... עדיין אוהבת אותכם:):):)


 

נכתב על ידי מיטל 3> , 6/7/2006 00:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-7/7/2006 15:21



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)