לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

שיר סוטה!!!



מצאתי שהשיר היפה הזה- מתי נתנשק
של אבייתר בנאי, הוא שיר ממש סוטה, תקראו ותבינו:

 

 

מתי נתנשק
אוהב אותך לנצח
הבאתי לך פרחים יין ותפוזים
מתי נתנשק
את משהו מיוחד מאוד
ואני יצירתי
עדין אך סמכותי
מתי נתנשק
דיברנו כל הלילה
תשוקה גדולה במסווה של רומנטיקה
בוא לא נעשה מזה סיפור גדול
מתי נתנשק
נקרע את החולצה ממך
תעלם העדינות
אמת קטנה תעמוד זקופה הופס,
אני גומר הופס היא לא הספיקה עושה עצמי נרדם מיטה אחת,
הרבה שתיקה

בוא לא נעשה מזה סיפור


חחח נכון?!לא זכרתי את המילים ככה:S:P:)


והנה עוד מספר שירים יפים לאוסף ההזדהויות...

 


שוב לבד:
 
שוב לבד בלילה קר הזכרונות עולים בחוץ גשום,
הלב נשבר ומסביבי צללים.
חושב לי איך עבר הזמן,
שקט בעולמי ברקע צליל פסנתר ישן עוטף את חלומי.
רוצה אותך הלילה,
רוצה אותך כאן לצידי,
אני מתגעגע, רוצה אותך בשבילי.
רוצה אותך הלילה, רוצה אותך כאן לצידי,
אני מתגעגע, רוצה אותך רק בשבילי.
זוכרת את מגע ידך,
את רוך פני ליטפו מילה קטנה,
הכל נגמר נשאר רק לב שבור.
השיר שלנו מתנגן, והדמעות זולגות,
יודע איך בבוא הזמן, אולי אמצע תשובות.
רוצה אותך הלילה...

 

 


שלך לעד
ג'ולייטה
את התשובה בי הוא גילה לא ראינו...
את שחיפשנו לא מוצאים פה בזמן שלנו
כה תמימים היינו והזמן שחלף מציף אותך מטרות בפתח
ותדע עוד אחזור אליך
שלך לעד תבין אותי
רוצה כל כך שתהיה שלי
נאהב בלי סוף
זה לא נגמר
עמוק בלב עוד הכל נשאר
איך החיים ביקשו לרדוף...
ולא ויתרנו איך מתפרץ בי גל זכרונות
בלי לכאוב מנסה לשכוח אך נזכרת בכל הטוב בך מטרות בפתח ותדע שעוד אחזור אליך...
שלך לעד תבין אותי...

טוב... זהו לבינתיים... סתם משמעמם לי כזה... ו... טוב... לא חשוב...



 
 
 
 
 

נכתב על ידי מיטל 3> , 6/7/2006 16:52  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-11/7/2006 12:45



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)