לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

בוקר טוב אנשים:):):)


השעה עכשיו היא- 5:56

אני כבר ערה מ-3 או מ-3 וחצי

שלחתי לכמה אנשים אס- אמ אסים...

עופר ענה ראשון...

עמדתי לנסות ללכת לישון שוב- פעם...

שקד ענה...

יאייי...

חחח

היה עם מי לדבר

מה הבעייה(?!)

הוא לא ראה את האס- אמ- אסים שלי כי הפלאפון שלו כחול זוהר- שחור חחחח

פשוט אין צבעים אם לא הבנתם...

אז ירדתי למחשב...

כן, אני עדיין מדברת איתו לידיעתכם:P:

הוא טס לטורקייה, נחמד לו^^...

גמני (דיי) רוצה...

קח אותי שקדה!!!

חיחי...

מחר ז"א היום ב-11 בבוקר נפרדים ממאי,

כולם בעיקרון,

אני לא:):):)

אבל כולם בעיקרון...

זה יהיה עצוב,

וואי היא לא תראה את כולם...

שוב...

עד שהיא פגשה אותם...

הפכתם לחלק מחייה של נערה זאת, שאו באחריות חחחח:P:P:P:


אתמול היינו אמורים לצאת כ"היציאה האחרונה עם מאי" אבל לא ממש הודיעו להרבה, זה גם היה ב-8 כי מאי הייתה עייפה... אז רק אני סמדר גילי מאי ושירי היינו...

השקדים אמרו שהם ייאחרו ובסוף בכלל לא באו אהרמ אהרמ, טוב, נו... הם היו אצל דיני:P:


אבל היה בסדר בכל- זאת, אפילו שזה הסתיים מוקדם...
ראיתי האלופה (= את השידור החוזר שיש בלילה) והלכתי לישון אחרי זה...

לא היה לי כוח אפילו לקום לדי וי די ולשים את הדיסק של המוסיקה הקלאסית חחחח

נרדמתי...

ככה עד 3 בערך... אולי זה אפילו היה קודם וממש לא שמתי לב:P: אין לי שמץ...

ועד עכשיו אני ערה...

אוף, אוף, אוף...

אני ממש עייפה

אבל אני לא מצליחה להירדם

חחחחח


בוקר טוב...

אוהבת-

COL0RFUL MeytI


נכתב על ידי מיטל 3> , 26/7/2006 05:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-26/7/2006 18:26



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)