לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

על כל היום ובכלל...כן, זה חשוב- בשבילי לפחות


כן אז במקום לעשות עריכה אני מעדכנת פוסט חדש... ו... טוב אני רוצה לכתוב בו משהו... חחח משום מה, הא?!:P:


טוב... אני מתגעגעת למלא אנשים... אפילו שאת חלק מהם אני רואה כמעט כל יום... אבל עדיין... אני מתגעגעת לאישיות ולנוכחות שליהם... למי שהם נהגו להיות... לאנשים הטובים שחלקם גם היו פעם... איך השתניתם... איך אתם משתנים... תפסיקו... זה בסדר ככה... אלא שכבר השתנו... טוב... זה פחות בסדר... אבל אי- אפשר למנוע את זה... אנשים משתנים... ככה החיים... אני ממש רוצה להיות מעצבת אופנה... יש לי דיזאייר חדשה... ואני ממש רוצה את זה עכשיו ובזמן האחרון... יש לי כל- כך הרבה רעיונות... ואני כל הזמן חושבת ש-3 שנים תיכון זה לא כזה הרבה וזה קרוב התאריך שאני אולי אעצב משהו מתקרב מיום ליום... זה ממש מרגש... חחחח אני באמת רוצה את זה... ממש חזק... ויש לי סיכוי... להתחיל לפחות... כן, אני מרגישה שאני רוצה... אולי עד שאני אבין מה זה?! אבל הרי זה התחום שלי... בזה התעניינתי חצי חיים ויותר... מגיל 4 אני מול תצוגות אופנה... חחח זה כזה חובה:P:...


קנו לי איי- פוד... כן, כן, כשהוא יהיה לי ממש בידיים אני אראה לכם אותו... טוב, אולי... אבל אני לא מצליחה להוריד אימיול... מחשב דפוק... וזה ממש בעייה... אני לא יודעת מה לעשות עדיין... אבל נראה... מקווה שזה יהיה בסדר...:P:


אני רוצה ללכת לים... אבל זה לא רלוונטי עכשיו... יש לי קצת לחץ השבוע... וסוף שבוע לא יעבוד כנראה... אבל רק שתדעו- מיטל רוצה... חיחי...


לא מצחיק ולא נהנתי... כן, זה מה שיש לי להגיד... חרא יחס... העיקר זה מה שנכתב ונאמר ככל- הזכור לי, חחח אבל זה צריך להיות חשוב גם לך... אבל לא מה שמתבצע... כן, אני מתכוונת אלייך יא גבר ממוצע...


COL0RFUL MeytI

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 30/7/2006 21:17   בקטגוריות הרבה ימים, הרבה דברים, הרבה פנים...  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטולT_T ב-1/8/2006 21:12



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)