לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הבלוג מעולם לא נראה טוב יותר


אז די עם המצב- רוח המעפאן ואל תשתמשו במילה הזאת אף- פעם זה היה ממש חד- פעמי(!!!)

אני בסדר...

איך הבלוג?!

מהמם, נכון?!

זו פשוט אני...

כל הכתוב... כל הצורות, כל התמונות, כל הסמלים,

אני מרוצה... ועשיתי את זה לבד... בלי הרבה סיבוכים... סתם בצייר... ומה שיצא זה מה שרציתי ואף- פעם לא היה טוב יותר... אני פשוט מתחברת ואין לי מושג למה הרי זה סה"כ עוד עיצוב...

אולי הוא מתחבר לי עם השיר...

אני פשוט כל- כך אוהבת אותו...

של עברי לידר המתוק שאני לא כל- כך אוהבת...

אבל הוא שר כל- כך יפה באנגלית...

the man i love, הא?! אני חושבת שגם אני וגם עברי יכולים להזדהות עם השיר הזה:P:חי חי

למה אני לוקחת חצי חיים בצחוק?!אני לא מבינה את עצמי לפעמים:S:S:S טוב נו... גם דרך להתגבר ולעבור דברים כנראה...

אז זה היה סתם פוסט... שתראו שאני מתחברת לבלוג... חחחח

אני באמת,
אני אוהבת אותו והוא חשוב לי...
אבל...

:):):)

טוב לא משנה...

אחלה עיצוב אז... זו דעתי:P: חיחי

פוסט סתמי...

אבל גילי רצה:P:

מזל טוב גילי... אפילו שאתה בן 15 ויום:P:

COL0RFUL MeytI
אה, כן... ומהיום כל- פעם תהייה לי צורה ליד השם...

רק הודעתי:P:

לוב יו:):):)


אה, כן... שכחתי להזכיר שאני בצום... אז ם תראו אותי מתקרבת לאוכל תזכירו לי... זו פעם ראשונה שאני צמה ב-9 באב...

WISH ME LUCK...

 עריכה:

לא רוצה... זה מזכיר לי כל- כך את זה... אני מרגישה כאילו צילמו אותי... זה מוזר... שזה בדיוק אותו הדבר כמו שאז היה

אבל כאן זה קפוא... אבל מתמשך כל הזמן...

וכאן(= אני מתכוונת למקום הזה- המבין אולי יבין) זה קפוא... וזה לא מפשיר...

 

LOVE YOY


 

נכתב על ידי מיטל 3> , 2/8/2006 21:06   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-4/8/2006 19:46



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)