לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מזל טוב ליואב ולפלג ולגיא+אהרמ אהרמ



לגיא ופלג הייתה אפשר להגיד שלשום יומולדת, אתמול\ היום מה שתבחרו הייתה היומולדת של יואב...

מזל טוב לכם...

עד 120 ומעלה:):):)

שתזכו למצוות לא שאני בטוחה מה זה אבל זה טוב...

ושכל משאלותיכם יתגשמו...

מה שאין לי אני אתן לכם...

חה, תדמיינו שזה קורה וזה יקרה...


אפילו לא התייחס- נעלבתי... אבל נסלח לך, אע"פ שלא היית נראה... לא חשוב... עזבתי... פשוט זה יסתדר... אבל אז מה אם... גם אני... מה שהיה היה...

אתה בכל- זאת פסדר... תדע שהת... וזה חשוב:)


טוב עכשיו חזרתי מהיומולדת של יואב... עשינו לו מסיבת הפתעה... יותר נכון א-מא שלו... אבל זה עדיין נחמד:) היה אחלה, ואני ויובלי כל הזמן שרנו שירים חחחחחח תודו שנהנתם:P:

היה אחלה ציפוי צבעוני ומסוכר לעוגה... לא בטוחה אם א-מא של יואב הכינה את זה אבל זה היה מגניב:P:

באמת היה בסדר... כמה שהיו מניאקים ומפגרים... אבל למי אכפת מהם בכלל(?!) עברתי אותם... (לא) כולם חשובים בעולם... תזכרו את המשפט הזה...


טוב אני עכשיו מדברת עם אביב...

אמ... עוד אנשים-אני קוראת לכם- תתחברו כבר- אני קוראת לכם להתחבר כבר:P:חחח!!!


אני שומעת שירים בספרדית ושל דיסני... וואו... מולאן לשלטון... זה באמת מדהים... פעם חשבתי שהסרטים הם אחלה... אבל... זה פשוט הרבה יותר... אני רוצה לצאת לסרט... מי בא איתי??? אני אשמח... לא יודעת מאיפה זה בא אבל פשוט בא לי...:P:


אני צריכה לשנות עיצוב... לא יודעת... כנראה... זה מעורר בי את העבר שלי, לא תמיד נעים להיזכר בו, תכלת תמיד עשה לי את התחושה הזאתי, זה בטוח מוסיף:S :( :P

בדבר הזה עם ב', איפה, איפה היית באותו הזמן שהוא אמר שלא? את יזמת את זה?


טוב אני כנראה סתם מחרבשת לכם אז...

ביוש'... ושיהיה לכולכם לילה טוב:):):)...

אוהבת-

COL0RFUL MeytI


 

נכתב על ידי מיטל 3> , 5/8/2006 00:45   בקטגוריות אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-5/8/2006 16:27



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)