לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

שייט+10 דברים...^^


מקשתי המותק-


עשרה דברים גנוזים עליי ועל קיומי
. אני אוהבת לגלגל את העכבר במעלי הבלוג וחזרה
אני אוהבת רכבות הרים^^
. מכורה לשפתון
.אני אוהבת את מאיה בוסקילה^^
.יש הרבה דברים שאני לא מספרת וזה נשאר בין 2 מואהאהאהאה^^
. אני שונאת שיש לי שקט באוזניים
. אני אוהבת את הצבע הצהוב- הוורוד- החום- והתות בננה:P:
. אני מכורה למספר 3 וכפולותיו
. אני אוהבת בנים^^ חהחה
. אין לי שמץ נו... אתם כבר מכירים אותי

 


עשרה דברים שמגעילים אותי (= מאוד
גו'קי ענק
דם
. ריח של ביוב
שקרנים- צבועים- מתלהבים- תמצאו אותן כמילים נרדפות:P:
. אנורקסיות- בנות רזות מדי
עובש
. צרפתים חרמנים בני 4-5?!
. הריח מהפה של הכלבים
. שונאי בעלי- חיים
.שומנים

 


עשרה דברים ש(= כמעט) תמיד אפשר למצוא אצלי בתיק:
פלאפון
מפתחות
.ארנק
ליפ- גלוס?!
.שקלים
.אולי סיכות לשיער וקוקיות?!
.קבלות וכרטיסים לסרטים יש לי הרבה פעמים:P:חה חה
.זהו...


עשרהדברים שהייתי קונה אם היה לי ממון בלתי מוגבל
. את העולם?!:P:
. את כל הבגדים שבא לי ואינסוף
בריכה בדירה משלי
. אותו חחחחח:P:
 תורמת לכל מי שרק יצטרך
.פותחת עוד "בית- אוהלים" כמו של ארקדי גאידמאק
מממנת נשק ודלק לישראל
פלאפונים לכל האנשים שאני מכירה ואוהבת
סוס- חד קרן כזה... או ג'ירפה- זה באמת החלום- שלי:):):)
וואי כמה שזה מוזר אין לי 10... הרי אי- אפשר לקנות אהבה בכסף:S :P :(


עשרה דברים שלעולם לא אעשה:
. אתפשר על אהבה
אעבוד בזנות
. אקפוץ מבניין
ארצח
.ארביץ לשוטר או סתם למישהו חשוב
.אוהב אנגלית?!
אסתמם
אשכב עם מישהו שאני לא מכירה
עגיל שהוא לא באוזן או באף
אשנא את הצבע החום או הצהוב:P:

 

עשרה אנשים אומללים שאני מעבירה אליהם את המכה:
לסמדי
יובלי
אורטלוש'
.המגיב ה-4
10-5 מי שרוצה:):):)



היה לי היום דייט...


יצאתי לסרט- "הצד שלו- הצד שלה"...


טוב, אמ... אחלה סרט:):):)


חחחח באמת יפה...


גם אחלה דייט לא הדייט הראשון שלי אומנם...


אבל זה היה דייט קצת שונה...


חחחח...


זהו- מהיום אני זונת דייטים... מתנדבים?! חהחה &nbsp;


אז נהנתי מאוד...


ואח"כ סתם ישבנו יחד- דיברנו... הייתה אחלה שיחה...


כבר הזכרתי שגם היה אחלה דייט?!חחחח:):):)


לאביה מותק:):):)


מווואה!!!


צריך לחזור ולעשות את זה שוב...


אני מתכננת דייטים נוספים בהמשך...


אם לא אמרתי את זה כבר:P:... חה חה



טוב אז יאללה... ביי ביי- איי לאביה:):):)



COL0RFUL MeytI

נכתב על ידי מיטל 3> , 6/8/2006 02:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של †.Rainbow.† ב-7/8/2006 20:12



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)