לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

וואו... אני אוהבת אותם!!!:( :S :)


"מוקד שלום מדברת מיטל"

חה חה משעשע משעשע

:P:
אתמול עזבנו...

את בית- שמש...

אין לי איך לתאר את החוויה הזאתי...

זה פשוט היה מדהים...

הכל היה מדהים...

נהנתי מכל מכל *מכל* רגע...

מאיך שהעירו אותי לבוקר ועד איך שנרדמתי...

וואו... פשוט כיף...

כל דבר שעשיתי...

היה מצחיק, ואני שמחה שהיה לי את זה...

עכשיו אני מכירה את כל השירים של עברי... מה תגידו על זה?! חחחח

צילמתי כמה תמונות שלי שתראו איך חזרתי...

נשרפתי כולי...

בבריכה עם אביבי ויובלי

אבל העיקר שהיה כיף^^:P:

בכיתי הרבה...

אני לא בוכה בד"כ...

לא נראה לי...

אני לא אוהבת שרואים אותי בוכה...

אבל לא יכולתי...

אני כל- כך אתגעגע...

כבר מתגעגעת...

לכולם...

כל הערסים הסוטים והסוטות

שנגעו בי ואמרו עליי דברים ו... חחחח

אבל אני אתגעגע אליהם...

להכל...

הרגשתי שמה ממש כמו בבית...

פשוט היה לי טוב:):):)

כשחרזתי הבייתה אבל ממש לא הרגשתי טוב, לא הצלחתי לנשום, פשוט הרגשתי חרא, אבל נרדמתי, זה עבר, ומה שהיה עזר, אה הא...

לסיכום:

נהנתי, אני אתגעגע, לכל כל כל מה שהיה שמה...


בקרוב- עיצוב חדש- וופי!!!-

 


הנה כמה תמונות שלי מ'המחנה'- בעצם שעשעתי ילדים :

טוב אלו ה-3 הראשונות שיצאו... תתמודדו... גם- ככה אני נראית נורא אז לא היה במה להשקיע... חחח




פוזיונרית שכמותי...



הא... החלטתי להתמיין למדריכה... אני מקווה שזה באמת באמת מה שאני רוצה... טוב, לא חשוב אם כן או פחות מכן, אני אשקיע אם אני אהיה מדריכה:)

אומרים שהכל לטובה- אז אם אני אהיה ואם לא- את זה רק... טוב במקרה הזה אביב אביהו וקרן(?!) יחליטו:P:


הבטחתי לעצמי שזה לא יקרה שוב... אז אני לא עומדת בהבטחה הזאתי- אני לא מצליחה, בסדר?!


 

זהו ועד כאן... wish me luck

אתם יודעים- כבר אמרתי שאני מתמיינת

,COL0RFUL MeytI,

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 14/8/2006 10:59  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-15/8/2006 20:51



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)