לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

גארפילד ואפקט הפרפר- היום:):):)


אני פשוט לא מבינה למה החיים מחזיקים אותי עוד יום ועוד יום...

מה זה נותן להם?!

מה זה נותן לי?!

מה זה נותן לכם?!

זה לא שאני משנה משהו למישהו בכל יום שעובר פרט לזה שאני נושמת את האוויר שלו...

גם הבלוג... שיובל מחקה את כל הפוסטים בו... את כל העבר שלה...

גם הבלוג... שלי, שאני ממש אוהבת... הרבה מהעבר שלי...

אבל בעיקר הדברים הרעים מודגשים פה... הרי אני פונה לבלוג בעיקר כשעצוב לי ואין לי מישהו לידי לצעוק עליו או לחבק... זה הפיתרון שלי...

למה אני חייבת להיות השונה?! הלא מוזרה והאפילו לא מיוחדת?!

למה לא רוצים אותי בסביבה?

אם כן אז למה אני מרגישה ככה?

לא, אני לא מרגישה נאהבת, כמעט אף- פעם.

פרט ל...

פספסתי...

עזב?!!!...

אני פשוט מרגישה שאני צריכה מקום אחר

אבל זה לא אפשרי עכשיו...

אין באפשרותי להתנתק מהמעגל החשמלי

אני חייבת להישאר בו

לפחות בחלקו

להשאיר את החיבורים

אחרת זה יתפרק

ואני לא אוכל

אני רוצה להיות מדריכה טובה

וגם בשביל זה...

אני חייבת.

אני שונאת את ה"קודים" האלו...

שבטח אם אני אחזור אחרי שנה על פוסטים אני לא אבין מהם כמעט כלום...

פרט ל...

הבלוג הוא מן מקום מפלט כזה, אבל אני לא מרוצה, ולא, אני לא יכולה תמיד לדבר על הכל, זה קשה לי לדבר על דברים, ואני שונאת שעושים לי את זה, אם נראה לך שזה יגרום לי לקנא- אופס, טעות, זה גורם לי לחשוב על זה להתעצבן ולצחוק אחר- כך, כרגיל...

אבל אפילו שאני כועסת או עצובה ושאין לי אותו אלא רק את הבובה הוורודה. או הכחולה- לחבק אני תמיד מחייכת, תמיד יש בי גם מחשבות טובות, גם אם הן רק זכרונות או חלומות בהקיץ, זה תמיד שם...

זו לא הצגה, לא היתי מגדירה את זה כהצגה, זו פשוט דרך להתגבר, כן, זה טוב, אע"פ שזה באמת עזר אז... אפילו שהרגשתי חרא זה נתן לי להרגיש טוב, זה עזר, זה עודד אותי, כן, אני סתם משלה את עצמי, אבל מה, אתם לא מכירים אותי כבר?! אני לא מקבלת מה שאני רוצה... או שזה בא מאוחר או מוקדם וזה לא בשבילי או שזה פשוט לא בא.

 

 

היינו היום בסרט- אפקט הפרפר-2, אני אישית לא ממליצה, גם הראשון היה "טוב" יותר וגם זה היה סתם סרט חסר תכלית... לא ממש אהבתי...

הייתי היום בבוקר גם עם אח שלי אחותי וא-מא שלי בגארפילד... חחח כן, קצת מוזר... אבל היה נחמד דווקא... משעשע... עדיף על אפקט הפרפר?! כן...:):):)

 אני סתם דיכאונית, נכון?

הרי יש כל- כך הרבה דברים טובים... ואני מראה כאן רק את הרעים...

נכון?...

 

חשבתם פעם על קריאה בתחתית של כוס קפה? הנה שלי:

חחח:):):)

בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של דרקון יורק אש: המסר הוא – יש מצבים בהם תיאלצו לוותר על נחמדותכם, ולחשוף את שיניכם מול מתחרים ויריבים.

 

 

ולפעמים כשאני מחייכת

אני רואה את הפנים שלו בראש שלי

ומשכנעת את עצמי בלב

שאני לא דומה לו אני מישהי אחרת

כי תוך כמה חודשים

אני מחליפה את החיים בגרסה אחרת, במשהו יותר נעים

 

 

כי גם אני אוהבת

מלטף ומשקר

כשמדברים על זה הרבה

אני שותק ומסתגרת

והפנים האחרות שלי אתה מכיר אותן

נראות דומות אבל הם לא בדיוק

כמו שאר האנשים

 

ולפעמים האהבה נגמרת החשבונות הישנים

מהצגה אחרת

וכל האנשים שהיו כאן והולכים

משאירים אותנו לבד בחדר נשיקה ונפרדים

רק נשיקה ומשאירים את הדברים הלא פתורים עומדים

החושך הוא חבר שלי ברגעים הכי יפים

שותים ומנגנים ואוהבים אחת את השני

כי ככה אנשים כשזה זמן ללכת

נגמרות לי המילים

 

וגם אני אוהבת

מלטף ומשקר

כשמדברים על זה הרבה

אני שותק ומסתגרת

והפנים האחרות שלי אתה מכיר אותן שנים

נראות דומות אבל הן לא בדיוק

כמו שאר האנשים

 

ולפעמים כשאני מחייכת אז

אני רואה את הפנים שלה בראש שלי

ומשכנעת את עצמי בלב

שאני לא דומה לה אני מישהי אחרת

 

,COL0RFUL MeytI,

עדיין

COL0RFUL

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 21/8/2006 00:40  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-22/8/2006 11:39



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)