לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מכירים את זה שבן- אדם שאתם אוהבים ומסתדרים איתו פתאום אומר משהו מעליב או שאפילו סתם משהו...


מכירים את זה שבן- אדם שאתם אוהבים ומסתדרים איתו פתאום אומר משהו מעליב או שאפילו סתם משהו ואתם זוכרים לו את המשפט הזה לכל החיים ומאותו הרגע אתם מרגישים שאתם לא מכירים אותו בכלל ושאתם כבר לא אוהבים אותו?!

אני לא הכרתי את זה אני חושבת...

עד עכשיו... ממש הרגע...

מעכשיו אני מסתכלת עלייך בפרספקטיבה אחרת לגמרי!

 

 

אבל מצד שני... פתחתי עכשיו את האסטרולוגייה היומית שלי וזה מה שהיה כתוב בה:

מישהו שהפר את אמונכם זכאי לקבל הזדמנות נוספת, למרות מה שקרה. אל תמהרו לפרק את החבילה למרות שאתם מאוכזבים ובצדק. דחו החלטות גורליות למועד מאוחר יותר. כתוצאה מכך, לא יקרה שום דבר חמור. בתכל'ס קשה לעמוד בציפיות שיש לכם ברמה מושלמת. למעשה- זה בלתי אפשרי.

טוב... אני אחשוב על לתת הזדמנות נוספת... אע"פ שזה ממש קשה לי, זה פגע בי ולא יודעת מה זה פשוט הזיז לי משהו...

 

 

עוד נאמר-

בקריאת מסרים שהתקיימה עבורכם בשיטה העושה שימוש במטוטלת ובאבנים מזרחיות, עלתה בגורלכם צורה של מתגוששים בהאבקות: המסר הוא צפויה תחרות על ליבו של אדם אהוב.

אל תנסו להביןK ______________________________________________________________________________________________ מצד שני היה לי כל- כך כיף היום שחבל להרוס...

הלכנו אני יובל ועופר לקניון הזהב... התנסות הומואית בשביל עופר^^ חחחח

אבל הוא קנה בושם, אז אחלה...

אחלתי אלפחורס... אלפחור?! לא יודעת איך אוומרים ביחיד- בארומה

והיה אחלה

קניתי גם בושם

ודואורדורנט

ושרשרת

ו-2 לקים- שחור וצהובJ

נהנתי...גם במיניבוס ובאוטובוס בדרך חזרה...

חציתי להיכנס גם למקס ברנר אבל לא היה כבר זמן והכסף אזל... חחח

חבל שלא באתם 3:2

_____________________________________________________________________________________________ MEytal

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 29/8/2006 21:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מהבהבת ב-29/8/2006 23:18



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)