לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

באולינג+ים+חיפוש ילד+...





 


הייתי בבאולינג והיה ממש כיף...

מקום שלישי ואח"כ שני:P:

חחחח- אז מה אם אני לא טובה?! זה היה כיף

ואז אני שיחקתי נגד אח שלי במכונת הריקודים ואני ניצחתי- עשיתי 50,000 ומשהו והוא עשה רק 16,000 ומשהו חיחי

לא ידעתי שאני יודעת לשחק בזה:P:

אח"כ הלכנו לחפש גלידה... לא מצאנו אז פשוט עצרנו בפיצוצייה וקנינו ארטיקים... קניתי פסק- זמן- חמאת בוטנים- הוא שווה^^

לא הרגשתי את הקור שלו בלשון בכלל... חח נשרפה לי הלשון וזה ממש מעצבן:P:


מסתבר שהבת של עזי הולכת לאותו התיכון שלי... אחות של אוראל הכוסון הזה!!!:P:

מסתבר גם שהיא ב-י' 14... אנשים שלא הגיעו לממוצע של 70?! נשמע עצוב...
:P: מב"ר זה יותר מדי(= פחות מדי) בשבילי...


אז נודע לי שאחרי כל הטלפונים שעשיתי היום ורבתי עם איזה נהג אידיוט בקשר לים- שאני גם צריכה להקדים את זה בשביל הילד שנאבד בת"א מאקי"ם...

תל- אביבניקי"ם- חפשו אותו- עשו טובה!

אני לא מבינה למה ילדים צריכים ללכת לחפש בן- אדם שנאבד, ועוד בכל ת"א?!... שמשטרת ישראל המעפנה הזאתי תתאמץ קצת יותר...

אני מבינה שהכוונה טובה, ואני מבינה שזה חשוב...

אבל מה 2 ילדים באמת יכולים לעשות אם הם רואים אותו?! לשחד אותו בממתקים?!

טוב גם ככה א-מא שלי כבר הודיעה לי שהיא לא מוכנה שאני אלך לחפש אותו...:S


 שונאת את הארגון הזה ואת האחריות... אני יודעת שאם יהיה משהו לא בסדר אז אני אשמה...

וזה 10 או 11 ש"ח להסעה... תלוי אם יבואו 10 או 11... ואם 10 אז שכל אחד ישלם 11...

זה הכל... זה למה אמרתי להביא קצת יותר:):):)


מחר המפגש בתיכון!!!

מתרגשת?!

לא בטוחה

חושבת על זה הרבה?!

מספיק

רוצה?!

לא


ד"א- אני רוצה מצלמה דיגיטלית, אני רוצה שהיא תהייה יפה ואיכותית:P: אתם יכולים להמליץ לי על אתר שאני אמצא שמה המלצות על מצלמות וזה?... סוגים וכאלה?... אני אשמח...

 


טוב ידידיי... זזתי לאלופה!!!:):):) בטח כבר הסתיים השיר... עברו יותר מ-5 דק':P:

ביוש'...

,COL0RFUL MeytI,

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 31/8/2006 00:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-31/8/2006 12:27



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)