לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אז ככה זה נגמר, מה?!


 


כן, כן, שמעתי שאהבתם את הפוסט הקודם... יצאתי שם קצת סתומה... אולי, אבל זין!

i love me


ביום הראשון באתי פשוט כמו עצמי, בלי כל הפוזות והשטויות של כיתה ז', ו... אני מתכוונת להמשיך ככה... אני חושבת שיש לי מספיק ביטחון עצמי בשביל לשים זין על כולם ושיקבלו אותי בדיוק כמו שאני ומי שלא ואני אצטרך לעבוד בשבילו- הוא פשוט לא שווה את זה! אני מרוצה מעצמי... שמחה שכך היה:):):)

וכך יהיה... טפו טפו טפו


אני מדברת עכשיו עם מאיוש' המדהימה!!! מאיוש' איי לאב יו!!!

אתמול דיברתי עם גלעד... תוך כדי שיעור... איזה שווה שיש לו מחשב אישי והוא פשוט יכול לעשות מה שבא לו תוך כדי השיעור... והילד המוכשר הזה גם מקשיב למורה תוך כדי... לכו תבינו חחחח

גלעדי אתה חעמוד!!!


אני שכחתי מזה... אני באמת שכחתי... מצאתי לי מחשבה אחרת לחשוב עלייה... וזה כל- כך כיף... סופסוף יצאתי מזה...

מיטל והאובססיות המפגרות שלה... אבל הצלחתי... ומצאתי אובססייה טובה יותר לתעסוקה חחחח...


אז... היום זהו היום האחרון של החופש...

מחר שוב- פעם קמים ב-7- אם לא קודם, הא?!

ומתחילים בלימודים...

רק שהפעם בתיכון... עם אנשים שונים- כמעט לגמרי...

אין יותר חופש... ללכת לישון כשבא לי... להיות במחשב ולראות טלוויזייה ולבזבז זמן...

מעכשיו יש שיעורים, לימודים, מבחנים, צריך להתחיל להשקיע ככל- הנראה...

3 השנים האחרונות שלי- הנה אני באה!!!

ב"ה,ב"ה,ב"ה

אני רוצה מערכת כבר, אני רוצה לדבר עם אנשים, אני מתרגשת, כל- כך צריכה את זה...

בהצלחה בשנה החדשה... באמת- המון בהצלחה!!!

תיכון חברים שלי...תיכון!!!:):):)

כאן תם החופש ידידי:)

אוהבת תמיד


ד"א- נמחקו לי כל התמונות אבל שכחתי לבקש ממך... אני מניחה שאני לא אבקש אותן אף- פעם

 

 

"הואל נא לזוז, יקירי. איני יכולה לקטוף את העלים כשאתה רובץ כאן בצורה כזו." פתחתי את פי כדי לספר לה שאני גוסס כעת, וכן כדי לשאול אם תרצה שאוריש לה תלתל משערי;אך היא דחקה אותי בעדינות הצידה, ופנתה לקטוף את עלייה מבלי לחלוק לי מבט נוסף. החלטתי שאף אם תבקש, לא אתן לה תלתל.

COL0RFUL MeytI

נכתב על ידי מיטל 3> , 2/9/2006 16:39   בקטגוריות מרוצה, סיום החופש... שנת הלימודים החלה(?!)  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-4/9/2006 22:01



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)