לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

יום טוב בחיי


"יומני היקר שלום רב!"

היום גיליתי שמורתי לאנגלית אינה רעה כל- כך,

היא אפילו יודעת לחייך

אין באפשרותי לספר פרטים נוספים- זהו בית- ספר גדול ומבלבל כך שאני לא זוכרת גם אם תרצה, אבל אם אני אזכר אני אספר לך...

בנוסף, יש את הילדה הזאתי ש"תפסה את מקומה" של הילדה השנייה, והיא שואלת ואני נשאלת

זה לא מוצא חן בעיני כלל- וכלל

ברצוני לציין כי אינני מתגעגעת לחטיבה,

והיני מוצאת מקומי בכיתה מספר 211 בתיכון.

*ברצוני להוסיף כי ישיבת הדכה תתקיים היום בשעה 4 ושלושים הדקות*

ונחזור לעניינינו אנו-

יש לי מספר מצוצמם יחסית של חברות שאימצתי לחיקי, אבל זוהי רק ההתחלה^^:P:

הנני אוהבת אותן

ישנם גם מספר בנים חמודים בכיתתי,

הנני מדלגת על כל התייחסות בהקשר לכך.

הנני רוצה גם להתייחס לאטרולוגייה היומית שמופיעה לי מדי יום במיילי בהוטמייל:

עליכם להתמודד עם הקושי הפנימי ולהאמין בעצמכם.

וזה המשפט אליו בחרתי להגדיש התייחסות, מכיוון שהוא נכון, ואכן, אולי המקרה לא מובן לכם,

אבל היני מבינה אותו... ותודה:)



הנני כאן, כמו ציפורים חדות

הנני כאן מביט אל הגגות

הנני כאן כמו צמח בגדר

כמו פרח כמו באר


*קיפצו לי*

 

 

כאשר אנחנו אוהבים, אנחנו מאתגרים את כל הגבולות שלנו. האהבה היא מלאת חוכמה, אך כדי לטעום מעומק חוכמתה, יש צורך להשתנות ולהתעלות מעל כל מה שאנו מכירים, מעל האגו שלנו, הפחדים, החרדות והמוסכמות.

 

הנה העדכון היומי שלי:)

תודה ולהתראות...

"ביי ביי יומני היקר, ביי ביי..."

 

 

*מרוצה כל- כך*

 

 

מיטל

נכתב על ידי מיטל 3> , 5/9/2006 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-8/9/2006 15:25



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)