לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

היום יום הולדת^^:):):)



כן, זו אכן השנה הראשונה בה אני 'זוכה' לראות את הבלון האדום ליד השם שלי בישרא, חייבים להציע ליריב לתת אופצייה כזאתי שלמי שיש יומולדת הוא יבחר איזה צבע של בלון שהוא רוצה... תזכרו שאני הצעתי את זה:P:

אז אכן, יש לי היום יומולדת... וה-14 שהופיע ליד השם שלי במשך שנה שלמה- נעלם?!

כן, הוא נעלם כאן, אבל תמיד יישאר בנשמתי...

מי לא אמר לי מזל טוב היום?!

חחח רק אנשים שאני לא מכירה נדמה לי:P:

כולם אמרו לי ...

כולל ישי המתוק שלמרות שהוא חולה הוא התקשר

וסמדר ששלחה לי אס- אמ- אס אפילו שהיא חולה

ודודה של ליאור שבאה לבצפר ואמרה לי מזל טוב:P:

ותודה לכולם!

על המזל טוב, על הבלונים, על הממתקים( = ליאורי וטלי), על הברכות, על הטלפונים, על החיבוקים, על החיוכים, על החברות

אני פשוט רוצה להגיד לכם שאני מאוד מעריכה את זה וזה משמח אותי:)

הבלונים היו כל- כך גדולים ורבים עד שלא הצלחתי כמעט להכניס אותם לאוטו...

כשהכנסתי- אחד עף לשמיים בלי החוט... אולי מישהו ימצא אותו מתישהו- איפשהו

ואחד נוסף התפוצץ.

:(

גם ככה היו כמה שהתפוצצו... חחח

והמורה למדעי החברה ה- פוצצה לי בלון כחול מאביב ודיני חחח עם סיכת ביטחון

בכוונה... ככה היא אומרת מזל טוב... ועוד הרבה לי את סיכת הביטחון... חח

לא נורא.. כל- כך:( :P :)


אז אכן, מחר אני בת 15 ויום...

אבל היום אני רק חצי מ-30

עדיין לא זקנה... עדיין 15

אוהבת המון המון המון:):):)

MEytal


 

נכתב על ידי מיטל 3> , 20/9/2006 15:43  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-20/9/2006 22:49



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)