לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אז אתם שואלים אם חזרתי?...


לא בטוחה בקשר לזה... אבל בגלל שכל- כך רציתם ובגלל שגלעד המדהים הזה שבא לארץ (= נגיד ש...) בקרוב (= חחח) ביקש..

אז החלטתי לעדכן, קצת... על מה קורה...

עליי(?)... אולי, כן, כנראה...

אני לא מודיעה לכם שעדכנתי... מי שרואה את זה רואה ואני אשמח אם יגיד לי- יכתוב לי בתגובות שהוא קרא את זה, שאתם חוזרים...

 

 

היה סילבסטר, וואלה- היה כיף:)

באו האנשים של פעם- בעיקר, מי שרציתי- כמה חסרים, אבל לא מיותרים, לא נראה לי...

היה בסדר גמור- באולינג, כמו שנה שעברה רק שהפעם ניצחתי... טוב הכל יחסי, תבינו חחח

פאק איך הרגשתי את הכל בחזרה זה מדהים...

 

 

התיכון בסדר- חברים בסדר ב"ה- לימודים פחות, אבל יהיה טוב והכל יחסי הרי...

שומרים על קשר? שומרים... עם הרבה? עם הרוב... עם הנכונים? אני מקווה קשר טוב? כן, וגם... חח^^

 

 

אז חזרתי כדי לעדכן אתכם

לא בא לי עוד... אני שומרת על קשר ויודעים מה קורה איתי (= אני מקווה) האנשים שאני רוצה...

רוצים? שאלות? בעיות? אז יש 2 אופציות:

קפצו לי, או

 שפשוט תשאלו...

 

http://www.pbase.com/sman2/stuff ילדה מהכיתה שלחה לי... המורה להיסטורייה שלי נמצאת שמה, לא תפספסו... אני ממש "אוהבת" אותה אתם יודעים איך זה...

שמועות מאחרים רק מחזקות ואומרות לי שאני לא היחידה

 

 

טוב אוהבת:) מאוד:) מייטוש' השמנעע הפרחה

נכון, עידנוש'?! חחחח

אוהבת אתכם- דנה, גלעד, עיידן,גילי, עידן, יואב... וכל מי שרוצה, כי אין לי כוח לכתוב את כולם, אתם יודעים:P: זה לא אומר שאני לא אוהבת אתכם- מבטיחה!

 

ביי  ביי ואולי נשתמע בקרוב, אבל עדיף שלא דרך המקום שנקרא ישרא... בואו לשוקסייה חחחח

סתם, סתם:P:

 

 

_    Nיטי, אנורקסית במשקל כבד-

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 4/1/2007 19:56  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MEyti ב-11/1/2007 15:09



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)