לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

היי חברייים!!!



טוב די

היום סופסוף קיבלתי ציונים כמו שרציתי

חחח

100 במדעי החברה- המבחן האחרון

95- בוחן באנגלית

95- עבודה באנגלית

93- מבחן באנגלית

בלי עין הרע

 

 

אז רציתם שאני אחזור לעדכן:)

טוב, זאת לא פינה כבקשתכם אבל אתם רואים?

לקח לי קצת פחות משבוע מהעדכון האחרון...

ואחרי כמות כזו של תגובות- לא רציתי לסרב אפילו חחח:P: KISS KISS KISS


היום באתי לשעתיים אנגלית בעיקרון... כי התבטל לשון, היה חינוך ומדעי החברה- למורה כבר אין ממש מה לעשות איתנו

היום היא אמרה לנו לכתוב לה "מכתבים לאתי" חח, לכתוב שאלות שיש לנו בקשר לגיל ההתבגרות כמכתבים אנונימיים

חחחח כיתה מצחיקה:P:

אני ויואב הנכה ביד שמאל כתבנו יחד- שאלנו אם זה נורמלי לעשות סקס בגיל שלנו.. משהו כזה חח לא זוכרת את הנוסח המדוייק:P:


גילי, אתה שומע צילצול ומסנן? ככה? אוקיי...


*מדברת עכשיו עם רז*


שיר לסיום

 

העץ עוד חי
גזעו רחב וחם
אפוף ברחד ענפים
אך אמירו
ניתק ונעלם
והשמיים רועפים
עלים יפים
עלים שקופים
עלים קטופים.

ש... ד"א- יש שירים ממש טובים בגלגל"צ מאתמול כבר, אבל מהימים החזקים שליהם:P:

אז שיר לסיום כי אני צריכה ללכת לחזרות לתצוגה:)

 

עכשיו תורי
עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני גם לי מגיע
שיהיה מישהו כאן קרוב
יחבק וירגיע
אחד אחד את השדים במלחמה הזאת
אחד אחד את הפצעים שלא נותנים לחיות

מישהו להיות איתו ביחד לא לחוד
מישהו להיות איתו ללכת לאיבוד
מישהו לרוץ איתו בגשם החזק
שבתוכי תמיד יורד
ולא נפסק

עכשיו תורי
עכשיו תורי לא לכאוב
עכשיו אני גם לי מגיע
מישהו שלא ייתן לעזוב
הוא יילחם וינצח
אחד אחד את הקרבות במלחמה שלי
הוא יחבר את החלומות השבורים שלי

מישהו להיות איתו...

עכשיו תורי
עכשיו תורי לאהוב
עכשיו אני
גם לי מגיע

 

 

בייייייייי מוווואה!!!

 I LOVE U

_
   Nיטי-

אני מתגעגעת ל-4 אנשים- מאוד...
אתה ביניהם, את ביניהם, אתה ביניהם, כן, גם אתה ביניהם למרות שאתה לא חושב ככה, אני יודעת...(?)

נכתב על ידי מיטל 3> , 9/1/2007 14:51  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MEyti ב-14/1/2007 19:33



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)