לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

רציתי שתשמעו שקשה לי, כמה שלא קל לי עכשיו. שתרחמו עליי קצת, אבל התחרטתי; אז החלטתי פשוט להתגונן...


אני עומדת סתם כך, מסתכלת עליהם,

אלו שחברים שלי פה.

אני מנסה להשכיח את מה שאמרו לי שניהם

ואני מתיישבת לידה, לידם.

"הוא בדיוק התכוון גם..."

מה שאומר שאני צריכה ללכת?

לא. זה המקום שלי. תמיד היה. אז לא זזתי.

אבל מאותו הרגע הרגשתי לא רצוייה.

"אני לא אבוא." הודעתי.

"אוקיי." ענה קול אחר בנימה שלא מצאה חן בעיני.

בלי שום וויכוח, אפילו סתמי, אפילו רק בשביל שאני אראה שאכפת לך.

מעכשיו זה יהיה הדדי. קבעתי.

"מאז ש... את שונה/ פחות נחמדה אליי" הם אומרים. כל אחד מתייחס לתקופה שונה.

הייתי טובה אליהם יותר אז; הם חושבים.

אבל לי לא היה טוב אז, בגלל זה אני לא שם יותר.

אבל זה לא שאכפת להם. הם חושבים רק על עצמם.

עזבו את זה שאני בדיוק אותו הדבר, אותו הבן- אדם עם אותם העקרונות, עזבו את זה.

העובדה שהם רק אמרו לי את זה גרמה לי לשנות גישה כלפיהם. דפוקים, הם לא מבינים כלום.

 

אולי אתם חברים, אבל אתם לא מכירים אותי עד הסוף. כמה שאני לוקחת דברים כאלה ללב, חורטת אותם גם אם הם שטותיים והם מתמקמים להם שם. אין לכם מושג.

 

 

img89/6893/543st6.jpg

 

 

_
   Nיטל-

נכתב על ידי מיטל 3> , 27/9/2008 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Crazy Monkey ב-28/9/2008 03:29



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)