לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קטפתי סלק!!!-> סיפור אמיתי...מהיום, באמת:P:



היום היה קטיף בקיבוץ שילֹה וקטפנו סלקים:P:  (= סלק ברבים)...

באו-

יובל דניס דורין סמדר גילי אני אביב פלג שקד+ה(חום) שקד הלבן גלעד ינאי(= ד"א- זה השם הפרטי שלו???)

פאק... נראה לי שהיו עוד רק שעכשיו שכחתי או משהו... אני מצטערת אם שכחתי מישהו:P:

טוב לא חשוב, בקיצור- היה נחמד מאוד... רק שהיה חם מדי, והסלק לכלך את האצבעות והיו חרא של חרקים- כרגיל:P: אבל פסדר... האמת- לא הפריע לי כ"כ, רק בסוף כשנכנס לי בציפורן וזה ממש שרף לי... אבל... לא היה לי משנה מה יקרה לבגדים, עם החרקים, הידיים המלוכלכות, זה כבר לא שינה לי... לא כמו שפעם זה היה משנה לי... זהו... מיטל לא "פקצע" יותר... מיטל התבגרה חיחי, עברתי שינוי לטובה:P:


אתמול- היינו באנטבה כמה ילדים... ושתיתי פריגת (= תפוחים אם ממש בא לכם לדעת) צלול חיחי... כי זה טעים אבל דווקא התפוחים הכי פושטי... זה פשוט מה שהיה להם שמה:P: אה, כן, ואכלתי סוכריית טופי בטעם קרמל:P: גם נחמד... חחח גילי הביא לי:):):)

חחח היה פשוט פסדר... עד הסוף- שנהרס, אבל מה אני אעשה לו?!... טוב, הייתה גינה אחרי אנטבה והיה נחמד... היו מתקנים... חיחי משום מה:P:

טוב חזרתי הבייתה לפני האלופה והספקתי לראות... עד שהיה קטע משעמם והחלטתי לצייר לעצמי על הציפורניים... הייתי מצלמת אבל זה פשוט נראה רע אז חבל לפגוע בכם:P: חחחח לא הצליח לי משהו אם אל הבנתם... זה קשה לצייר על עצמך בשעה 12 בלילה ועוד ביד שמאל עם צבעים נוזליים... חחחח פשוט לא עבד:P: לא נורא... יום אחר... חיחי


ב-15 מאי באה לכאן... ז"א לאיזור שבו אני גרה:P: ויאייי, אני רוצה את מאיוש'!!! היא כזאתי מתוקית!!!:P: איי לוב יו מאיוש'יקיטינייונת!!!


שירי גם... באה ביום שבת או ראשון לפי מה שהבנתי... באמת לא דיברתי איתה כבר יום שלם... חחח נשתמע שירוש'י, בקרוב:P:... ב"ה,ב"ה,ב"ה...


ד"א-  ממש ממש בקרוב יהיו לי 13,000 כניסות... שזה כבר דיי הרבה... אבל כבר לא מיוחד... אחרי שעוברים את ה-10,000 אבל פסדר... חיחי... זה עניין נחמד ומגניב שיש לי 13,000, נכון?!


איזה באסה שאני לא יכולה לקרוא מחשבות של אנשים כי אחרת הייתי יודעת...


אני רוצה לעדכן גם על דברים מעניינים... בשביל גילי... חחח אבל אין לי רעיון... אז... טוב... החלטתי... אמ... לענות על שאלון!!! שזה כבר ממש מעניין!!! חיחי:P: אז הנה השאלון השבועי- שהשבוע- הוא ממש מתאים לי:P:...

 

 

האם את אוהבת את העיצוב של הבלוג שלך? כן, היה יותר טוב אבל גם זה ממש יפה:):):)


האם את עיצבת את הבלוג שלך? ואם לא, אז מי? לא... פעמיים אני אבל נגמר לי הפיינטשופ:P: בעעע
כמה עיצובים החלפת עד היום בבלוג שלך? חחחח שאלה מצחיקה:P: 40?! אולי יותר?! חחחחחחחח
עיצוב רגיל, או תבנית HTML? רגיל... לא מסתדרת עם הHTML... חיחי
האם לדעתך העיצוב הנוכחי של הבלוג תואם לאישיות שלך ולמצב הרוח שלך? כן, לא?!:P:
מה היית רוצה לשנות בעיצוב אבל התעצלת לעשות? חחח את... אמ... טוב... אני רוצה כותרת יפה יותר... חיחי:P:
האם את מתכוונת לשנות עיצוב לאחר השאלון הזה?

אני משנה עיצוב בלי קשר לשאלון הזה... כן:P: כנראה... רק שאף- אחד לא מעצב לי כמו שאני רוצה אז לא בא לי... חיחי


טוב... זהו... עד כאן להיום... גילי- מקווה שזה היה מספיק מעניין:P:-

אוהבת-

נכתב על ידי מיטל 3> , 11/7/2006 14:34   בקטגוריות ממש סיפור סינדרלה, אופטימי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-12/7/2006 09:22
 



שיר חדש בבלוג!!! הוא יפה, נכון?!:P:



Why NotHilary Duff

 

You think you're going no where
When you're walkin down the street
Acting like i turn you off
When life could be so sweet

Why you wanna be like that?
As if theres nothing new
You're not foolin no one,
You're not even foolin you

So walk a little slower
And open up your eyes
Sometimes it's so hard to see
The good things passin by
There may never be a sign
No flashing neon lights
Telling you to make your move
Or when the Time is right

So...

Why Not...(why not)
Take a crazy chance
Why Not...(why not)
Do a crazy dance
If you lose the moment
You may lose a lot
So...
Why Not (why not)

Why Not take a crazy chance?
Why Not do a crazy dance?

You always dress in yellow
When you want to dress in gold
Instead of listening to your heart
You do just what you're told
You keep waitin where you are
But whatcha never know
Lets just get into your car
And go baby Go

So...

Why Not...(why not)
Take a crazy chance
Why Not...(why not)
Do a crazy dance

If you lose the moment
You might lose a lot
So...
Why Not (why not)

Ohhhhh,
I could be the one for you
Ohhhhh ya,
Maybe yes, Maybe no
Ohhhhh,
it could be the thing to do
What i'm sayin is you gotta let me know, ohh

You'll never get to heaven
Or even to L.A.
If you don't believe theres a way

Why Not...
Take a star from the sky
Why Not...
Spread your wings and fly

It might take a little
And it might take a lot
But...
Why Not
Why Not

Why Not...(why not)
Take a crazy chance
Why Not...(why not)
Do a crazy dance

If you lose the moment
You might lose a lot
So...
Why Not (why not)
 

זה ממש יפה... פשוט נמאס לי מהשיר הקודם... וזה שיר שיותר מדבר אליי... מבחינת הקצב, הזמרת, המילים... זה פשוט יפה:):):)
 

מה אתה לא יודע???...


אוהבת ****-



וקראו פוסט למטה... הוא מהיום... עוד 3 ימים מאי בארץ!!!...



נכתב על ידי מיטל 3> , 2/7/2006 23:36   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ממש סיפור סינדרלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-3/7/2006 09:14
 



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)