לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: .... לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לא מפסיקה לחשוב מה היה קורה אם היינו אז ביחד...


אם היינו אז

מה היה עכשיו?!

אם היינו אז...

הכל היה שונה

אם היינו אז-

אולי הרגשות, אולי החיבור, אולי ההתנהגות... ואולי בעצם הכל... היה נשאר אותו הדבר

היום אני מצטערת

אבל אני לא יכולה להחזיר את הגלגל אחורה

אולי רק את הרגשות

אולי הכל חוזר אולי רק אצלי כנראה

הרי הוא אמר שלו נמאס

אולי זה בגללי כנראה

אם הייתי יכולה לשנות

או להחזיר...  אבל זה לא יהיה כמו פעם

הכל יהיה שונה

כנראה

אני שונה,

גם הוא שונה,

לחלומותיו הכחולים נכנס הוא...

אם רק הייתי יכולה להגיד

אבל הזמן נעלם

האומץ נעלם

 

 

ממש נעלבתי,

המילון האנגלי נמצא רק אצלך?!

ממש חשבתי על זה

ממש שקעתי בזה

ממש הבנתי שזה בגללי

שנמאס לך בגללי

עכשיו

אני מבינה

ככה הוא מראה

ככה הוא רומז

הרמיזות האלו לא מובנות

לא לי

לא בכלל

אני לא אוהבת רמזים

לא כאלו

לא בכלל

לא רוצה רמיזות כאלו

לא מצדך

חשבתי שאני חשובה

לך

קצת יותר מזה

כנראה שהיא צדקה

הוא לא רוצה אתכם יותר

וזה בגללי

כנראה

רק בגללי

כנראה

רוצה לדבר

איתך

אבל הזמן נעלם

האומץ נעלם

ממה אני פוחדת בעצם?!

מדחייה?!

מהסכמה אולי?! לא...

אני יודעת ממה אני פוחדת...

יודעת טוב מאוד...

 

 

אני רוצה לדבר עם מישהו על זה... יש לי אותך מתוקה, ואני אוהבת אותך המון, את הבן- אדם הכי מתוק והכי דומה לי שאיי- פעם פגשתי, אבל... אני צריכה מישהו אחר, מישהו ולא מישהי, בנוסף אלייך מהממת, שלך אני אמשיך לספר, את יודעת שאני אוהבת אותך... אני פשוט רוצה- לשמוע את שני הצדדים, אני ממש רוצה את זה, צריכה את זה, צריכה לדבר... צריכה להבין...

 

 

אם שמתם לב אין קווים מפרידים בפוסט... טוב... תבינו למה...

 


טוב יש מפריד כי זו עריכה:

נבו חזר!!!

חיחי, דיברתי איתו, וואו אחרי חודש כמעט... זה הרבה זמן...

 

 

 

 

 

"ופתאום הכל השתנה"...

"רבות הדרכים לאהוב אותך..."

"אוהבת אותו, מוכנה להיות בשבילו
חזקה בשבילו, חלשה להיות בשבילו
שיתן לך קצת זמן, את אומרת
תשתני, את אומרת..."

 

===> ד"א- זה אומר שאני עצובה...

נכתב על ידי מיטל 3> , 20/7/2006 14:51   בקטגוריות פסימי, לא יודעת מה הצד השני חושב, עצובה... וזה לא רק היום... אני פשוט לא רוצה לדכא  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-21/7/2006 19:42
 



מיטל רוצה להגיד כמה דברים, אבל שישארו בינינו...



מיטל עצובה ועייפה וקצת לא מרגישה טוב,
מיטל לא יודעת אם זה בגללו,
או בגללה,
מיטל לא בטוחה מה היא מחפשת בכלל,
מיטל לא מבינה מה היא מוצאת בסביבה שלה,
בחיים בכלל,
מיטל לא מבינה כלום,
ומיטל לא סתם... קשת- קליטה בזמן האחרון,
מיטל היא מיטל, אבל מיטל לא יודעת מי זאת מיטל (= משפט מחץ...)

© מיטל כתבה©


מיטל נשארה לבד,
מיטל לא הלכה,
מיטל לא רצתה,
מיטל כועסת,
מיטל עצובה,
כן, גם מיטל מרגישה,
מיטל לא רוצה,

מיטל שונאת את זה ככה,

מיטל לא יודעת,

אבל בעצם- היא יודעת הכל...

© מיטל כתבה©


מיטל רוצה,

מיטל מפחדת,

מיטל מפחדת גם מזה,

מיטל לא יודעת,

שוב- פעם מיטל לא יודעת,

מיטל פשוט לא בטוחה בכלום,

מיטל פשוט לא בטוחה במעשים שלה,

שום- דבר לא סגור,

שום- דבר לא רגיל,

שום- דבר לא נורמלי,

מיטל רוצה נורמלי,

מיטל מתגעגעת לנורמליות שלא חוותה כבר הרבה מאוד זמן...

© מיטל כתבה©


מיטל מדברת,

מיטל איתו, מיטל איתה,

ולא- מיטל לא דו- מינית נכון לעכשיו:P:,

מיטל לא חייכה עכשיו,
רק שתדעו,

מיטל לא הזילה דמעה עכשי,
רק שתדעו,

מיטל חזקה,

מיטל מחזיקה הכל אצלה,

מיטל לא יודעת איך היא מצליחה,

מיטל לא מבינה את עצמה כבר יותר,

מיטל מדברת אל עצמה,

אבל זה לא עובד,

כי אני לא מקשיבה,

לעצמי...

© מיטל כתבה©


מיטל פוחדת,

ממנו, ממנה,

מיטל פוחדת מעצמה,

מיטל יודעת שגם אחרים,

מיטל יודעת שמדברים,

מיטל יודעת שעלייה,

מיטל יודעת הרבה דברים,

אבל מיטל לא מספרת,

מיטל... מיטל חזקה,

מיטל מחזיקה הכל אצלה,

היא מפילה את הכל עליי,

נמאס לי מזה כל- כך,

אין לי באמת פיצול אישיות,

אבל I WISH שאני אוכל להיות משהו אחר יום אחד,

משהו טוב יותר,

משהו שכולם יאהבו,

משהו שכולם יתרצו...

© מיטל כתבה©


מיטל רוצה לסיים,

מיטל רוצה להמשיך,

אבל מיטל תסיים,

אע"פ שזה הבלוג שלה,

אבל למיטל קשה,

עם השאלות והתשובות שנחשבות ל"חובות",

מיטל לא אוהבת את זה,

מיטל לא מרוצה מזה,

לא עכשיו,

מיטל הוציאה,

הרבה,

אבל זה לא עזר לי,

אולי למיטל,

אבל לא לי,

תפסיקו לקרוא לי ככה,

כי זו לא אני.

© מיטל כתבה©






נכתב על ידי מיטל 3> , 11/7/2006 23:04   בקטגוריות פסימי, עצובה... וזה לא רק היום... אני פשוט לא רוצה לדכא  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pretty miti ב-12/7/2006 16:32
 



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)