לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התקבלתי!!! אני מדריכת ז':):):)



מיטל,

אנו מצטערים להודיעך כי תצטרכי לסבול את חניכיך במהלך כל השנה, תצטרכי לבנות פעולות מידי שבוע, תאלצי להיות בן אדם בעל לוח זמנים צפוף ולשאת באחריות הרבה של להיות:

                                          מדריכת שכבת ז' 2007!

                                   (אם עוד לא הבנת... נבחרת!מזל טוב!)   

 

*השנה יהיו שתי קבוצות הדרכה ז'- הינך בצוות הדרכה ב'. ואיך לא בשלי יש טעות ואני מדריכה צוות א'...

*פרטים נוספים יתקבלו בהמשך.

 

ישר כוח

    ובהצלחה בדרכך החדשה!

 

 

 

 

אביב *******               אביהו ****                          קרן **

 יו"ר הדרכה             יו"ר הדרכה יוצא                  יו"ר שנתי

 

                                              
וואו... המיונים היו אתמול... הלך אחלה... מסתבר שטוב מאוד... כי... אני מדריכת שכבת ז' 2007-> צוות הדרכה א'!!!

 

 

וכן אני שמחה מאוד... רציתי את זה... עד שהחלטתי להתמיין כבר הייתי בטוחה שאני לא אתקבל... אביב הדפוק הזה כפרה עליו... אומר לי לפתוח את זה בנפרד מסמדר והבנתי מזה שאני לא מתקבלת... אבל לא משנה... בסוף התקבלתי וזה מה שחשוב... התחלתי לבכות- באמת לא חשבתי שאני אבכה בגלל כזה דבר, נהייתי רגשי בזמן האחרון ואני מוציאה את זה החוצה יותר מדי... לא נורא... זה למטרה טובה... חחח אני רק מקווה שיהיו מספיק חניכים ל-2 קבוצות ז'... אחרת אני אפרוש, הא, אביב?!:P: חחחח

והתקשרתי לחצי עולם כמה דקות אחרי... גם נבו היה איתי כשפתחתי... התחלתי לצעוק ישר קראתי את הקטע הבולט ושמחתי... ממש שמחתי... אבל כולם התקבלו בסוף אז זה לא יצא כזה מיוחד חחח:P:

כל היום הייתי באחד המתחים הגדולים כנראה של החיים שלי עד כה... כל היום עם כאבי בטן וחששות... ועד שקיבלתי את המכתב היה כתוב עליו לפתוח רק ב-8...צרחתי כוס עמאק והשכנים הסתכלו עליי חחחחח פאדיחות אפילו לא שמתי לב שאני מקללת באמצע הרחוב:P:
 הקשבתי לחדשות וב-8 פתחתי וב-8 ודקה כל הרחוב שמע אותי צועקת חחחח
כן, כן, עוד יום מלא צעקות, פאדיחות, וריגושים במסעה של מיטל:P:

אוהבת אותכם-

מיטל:):):)

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 15/8/2006 20:51   בקטגוריות אופטימי, מרוצה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של colorful meyti ב-17/8/2006 14:05
 



i did it



כן... זה 100% נכון... אתם יודעים שאי- אפשר לדבר הרי... אתם יודעים שזה נכון

כולם רכלנים... טוב... 95% מכם... נמאס לי מזה...


כן...

כך זה התחיל

כך זה נמשך

כך זה היה

כך זה

כך זה לא יהיה יותר

ממש כך


למדתי להעריך מחדש את הדברים הקטנים...

למדתי שזה לא הכל...

למדתי שיש טוב יותר...

ידעתי שזה שונה

הפתעה...

קצת...

כבר לא אכפת...

?!

הכל הולך ונעלם,

רק העבר(?!) 

הכל מתחיל מהתחלה

הפעם בצורה אחרת

הפעם בצורה טובה יותר

או להפך

ככה זה בטבע

הפסקתי

הרגע הזה,

החוסר מודעות

עכשיו

הכל משתנה...

הכל?!

אולי לא...

זה שונה,

אולי לא...

לא מבינה מה צריך,

מה טוב,

לי,

להם,

לנו,

נראה אם טוב יהיה,

נראה,

רק נראה(?!)

הרי לפני שנייה

הכל היה

והשתנה

מי ייתן והעליות והירידות בחיי יהיו רק בין הסדינים

אאמן


מסיימת פוסט זה בנימה נחמדה,

הוצאתי מה שחשבתי,

פרי מוחי העייף,

כן, אני מרוצה שכך היה,

לא יודעת,

אם אני מרוצה שכך יהיה,

the new meyti,
תבוא כבר

 

 

נכתב על ידי מיטל 3> , 21/7/2006 19:43   בקטגוריות אופטימי, מרוצה, כן, מרוצה,  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Harley Quinn92 ב-17/7/2015 15:11
 



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)