לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצורה קצת שונה


יום אחד נפל עלי קופידון מהגג, הוא מכר לי סיפור, עם לב בצד. אמר לי שבעיניים שלי הוא יכול לראות הכל, אמר לי שהוא יעשה מעשה גדול. הוא הבטיח לי אהבה ועוד הרבה מהגדה. ואני בטיפשותי, אמרתי לו שדגים אני רק אוכלת. ©זכויות שמורות לי ורק לי. ©

Avatarכינוי:  מיטל 3>

MSN:  if you never ask, you will never know

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סופסוף סודר, כן, זה עצבן ועשה לי קשה קצת, אז הנה והכל בסדר עכשיו:):):)


שיניתי אותו...

את העיצוב שקרץ לי כל פעם שרק נכנסתי לבלוג...

עזבתי אותו...

ויחד עם זאת את מה שהיה...

רק הזיכרון נשאר...

הכל לטובה...:S :P :(

עיצבתי מחדש

אני לא אוהבת את העיצוב החדש

לא את התמונה

לא את הצבעים

לא את השילוב של שניהם

אבל זה פשוט מסתדר

ואני אתרגל

אני כן מתחברת אבל... למה שכתוב... אבל לא יותר מזה... העיקר שיש משהו:P: חחח לפחות זה...

זה לא (= ממש) נורא

זה לפחות לא דומה לכלום

אני הרי לא בת ים

הכי קרובה לבתולה ותרתי משמע

אבל...

זה לא משנה כי אני לא בת ים

וגם הוא לא

אז זה לא ישנה לי שום דבר

סתם עוד עיצוב

אני רוצה פשוט עיצוב יפה יותר

חשוב לי שהבלוג שלי יהיה יפה

אבל...

טוב...

נחשוב על משהו

חחח אני כבר אמצא איזו תמונה ואגיד- וואו היא מהממת

והפעם- אני אדאג שהיא לא תזכיר לי שום- דבר... עד כמה שזה מהמם:P:

מחר- 5 ימים- אני נוסעת למתנ"ס בבית- שמש לשעשע ילדים בצפון... בהתחלה לא היה מימון להסעות ולא היה איך להגיע...

אבל אז מיטל העלתה רעיון גאוני- לא באמת חשבתי שהוא יתממש ושזה אפשרי אבל פשוט חשבתי והצעתי... שנחסוך בהסעות על- ידי כך שנישן שם... וואו אני רוצה את זה כל- כך אפילו שאני לא אהנהבטח כמו שאני רוצה ומצפה... אבל עדיין בא לי... חיכיתי כל החופש ל- לעוף מהבית:P:חחח לנסוע לאנשהו אפילו למעט זמן רק שיהיה אוויר... אני חושבת שאני עומדת לקבל אותו... יופי... ממש כמו שרציתי... קצת חופש ושחרור...

יש אז בזכותי אהרמ אהרמ נוסעים וכדאי שהרבה יבואו- מחר ב-8 בבוקר באדלר עם אישורי יציאה, בגדים, אוכל ושקש"ים...

ב-ה-צ-ל-ח-ה-:):):)

וואו שכחתי לארוז תיק... אני שכחתי... קולטים?! וואו... טוב, אני אלך עוד מעט:P:

היום פעולה ב-5 אני חושבת שאני באה לא נראה לי שיש סיבה שלא...

וב-7 וחצי אני הולכת לבאולינג- וופי!!!

לא שזה עם המשפחה... אבל עדיין שיהיה וופי כי בא לי:P:

אני לפחות מנצחת את א-מא שלי

חחח הייתי חייבת להגיד(?!):P:

טוב ביוש' חמודים...

שקטה ומרוצה...

כך יוצאת אני מפה היום ואתגעגע אליכם עד ל... טוב, בקרוב:P: עוד כמה ימים חיחי WISH ME LUCK- אני חושבת שאני אזדקק לזה חחחח...

וקיבלתי מחמאות על הפוסט למטה... לא שאני מבינה כל- כך את הסיבה של דווקא לזה... אבל תמיד כיף לקבל מחמאות:P:...

אוהבת-

,COL0RFUL MeytI,

נכתב על ידי מיטל 3> , 7/8/2006 14:59   בקטגוריות אופטימי, מרוצה, שמחה וביוש' אני אתגעגע אליכם המון:):):)  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיצ'וקע:] ב-14/8/2006 10:46
 



53,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטל 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטל 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)